Vandaag is het feest en morgen ook.
Wat denk je dat er kapot aan kan gaan dan?
Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?
Ik denk dat mijn PS2 last krijg van spontane zelfontbranding...Op woensdag 14 november 2001 18:19 schreef pierkwam het volgende:
Wat denk je dat er kapot aan kan gaan dan?
Ik zou het niet weten. Maar je weet maar nooit.
Misschien moet je eerst zoon USB ding er tussen doen die je ook gebruikt om pc toetsenborden aan te sluiten op PS2
Een ps2 heeft toch gewoon usb poorten 
Denk dat je in de war bent met de PlayStation2 en de ps/2 aansluiting op je pc voor keyboard en muis
Denk dat je in de war bent met de PlayStation2 en de ps/2 aansluiting op je pc voor keyboard en muis
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
ik heb dus geprobeerd me force feedback stuurtje op de ps2 aan te sluiten maar hij deed nix.
dus het werkt nie denk ik
dus het werkt nie denk ik
Ik bedoel zoon ding waarmee je andere usb toetsenborden kan gebruiken dan die speciaal voor de ps2 gemaakt is. normaal kan je niet zomaar een toetsenbord aansluiten. je moet dan een speciale playstation2 toetsenbord hebben. met zoon usb blokje kan je elke (usb) gebruikenOp woensdag 14 november 2001 21:27 schreef SpeedAddict het volgende:
Een ps2 heeft toch gewoon usb poorten
Op mijn Ferrari FFB doos zat een sticker dat het werkte met GT3. En dat deed het, alleen de calibratie was waardeloos. Kan je wel veranderen, maar heb ik niet geprobeerd.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Vet, dan ga ik mijn stuurtje maar weer terughalen ...Op donderdag 15 november 2001 08:37 schreef Pirm1 het volgende:
Alle USB stuurtjes werken op de ps2.
mijne niet hoor hoe kan dat dan?Op donderdag 15 november 2001 08:37 schreef Pirm1 het volgende:
Verwijderd
dat is niet waar.... was het maar zo'n feestOp donderdag 15 november 2001 08:37 schreef Pirm1 het volgende:
Want dat gammele gt3 stuur is nix waard...heb ik gehad maar met een bloedgang weer geretourneert naar de shop echt rammel gammel dat ding.
ik zoek nog een goed stuur dat wekt met gt3, er zijn heel wat stuurtjes die werken maaaaar die emuleren allemaal een ps2 dualschock controller, wat resulteerd in een veel te groot niet meer bij te stellen dood middelpunt
Verwijderd
Mijn Thrustmaster Ferrari ffb stuur werkt gewoon onder GT3, gewoon inpluggen en sturen maar 
Nu nog Colin McRae 2 onder windows XP
Nu nog Colin McRae 2 onder windows XP
Pagina: 1