Ik moet dus een workstation maken en in het begin wou ik dus helemaal af van die creative troep... maar er was toen der tijd nog geen support voor xp van die terratec kaartjes, dus dacht ik dan koop ik maar voor de audigy, maar nu is er wel driver support voor terratec kaartjes en denk ik er over om mischien een terratec te nemen inplaats van die audigy (ik heb die audigy nog niet gekocht hoor)
wat wel vast staat is dat er een hercules gametheater xp in komt maar er moet een tweede soundcard in voor de geluidsbewerkingen die ik ermee ga doen...
ik weet wel dat de opneem en afspeel kwaliteit van de terratec beter zijn maar welke voordelen brengen een audigy mee?? (en niet qua kwaliteit in spellen
wat wel vast staat is dat er een hercules gametheater xp in komt maar er moet een tweede soundcard in voor de geluidsbewerkingen die ik ermee ga doen...
ik weet wel dat de opneem en afspeel kwaliteit van de terratec beter zijn maar welke voordelen brengen een audigy mee?? (en niet qua kwaliteit in spellen
U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)