Shit jooh, ik moet het echt weten, wat moet ik in een compaq pc veranderen om een standaard voeding erin te zetten?
Hoef ik alleen een moederbord te veranderen?
Hoef ik alleen een moederbord te veranderen?
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
DUs????Op woensdag 14 november 2001 17:49 schreef Bamibal het volgende:
erm
ligt eraan wat voor compaq dat je hebt
de meeste compaq kasten hebben speciaal ontworpen voedingen en mainboards. daar kun je dus niet zomaar iets anders in stoppen
/edit
tering spatiebalk
Verwijderd
Ja maar wat zijn die compaq spullen dan?????Op woensdag 14 november 2001 17:55 schreef Bamibal het volgende:
ga er maar vanuit dat het niet mogelijk is om een standaard at of atx formaat mainboard in een compaq te zetten. zoals al eerder aan je uitgelegd is. in een Compaq passen alleen maar compaq spullen .En die zijn over het algemeen (als ze nog verkrijgbaar zijn) duur te noemen
Ik snap het wel, maar wat denk je nu zelfOp woensdag 14 november 2001 19:34 schreef scipot het volgende:
[..]
Ja maar wat zijn die compaq spullen dan?????
je snapt het nog steeds niet he....
Ik wil als het kan mijn compaq pc uitelkaar halen en met die componenten een ander pc bouwen, maar de voeding wat in die pc zit is kapot gegaan, en een nieuwe kost duur (tenzij ik 2ehands kan krijgen ofzo, maar dan is het nog steeds een compaq pc) dus vraag ik aan jullie wat ik moet veranderen om van dat compaq gedoe af te komen.
ik denk niet dat de proccesor speciaal van compaq is?
disk drive, hardisk,cdrom speler, rewriter, cooler, ook niet.
Maar wat is wel speciaal van compaq nou?
de drivers die op de hd staan zijn speciaal voor dat moederbord wat erin zit .Ja maar wat zijn die compaq spullen dan?????
Ik wil bla bla blaat af te komen.
ik denk niet dat de proccesor speciaal van compaq is?
disk drive, hardisk,cdrom speler, rewriter, cooler, ook niet.
Maar wat is wel speciaal van compaq nou?
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
Heaven is overrated... -[Al 4.5 jaar hetzelfde Usericon]- ::Trots op zijn pasieve Got gedrag::
e hd wat erin zit is niet van compaq, ik had eerder een andere erin gezet, ik hoef dus alleen maar mijn moederbord te veranderen, of niet?Op donderdag 15 november 2001 13:17 schreef talin het volgende:
[..]
de drivers die op de hd staan zijn speciaal voor dat moederbord wat erin zit .
dus als je de mobo vervangt of de hd ben je al een hoop zooi kwijt .
die 2 kunnen niet zonder elkaar .
het is wel mogelijk maar dan moet je de hd leeghalen , een ander mobo plaatsen .
en dan alle componenten daar weer op aan sluiten .