Toon posts:

Dynalink ISDN en fax / voice (antw. app.)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een Dynalink IS128AE ISDN adapter en wil graag een antwoord- en faxoplossing op de betreffende pc installeren.
Ik heb wel al CapiMonitor draaien via Capi 2.0 en nogmaals een isdn-modem geinstalleerd zodat die pc in kan bellen bij ISP terwijl Capimonito draait maar ik begrijp er (nog) niet veel van.

wat is capi, waarom heb ik bij de compoorten 2 vage compoorten staan en tot slot hoe krijg ik on godsnaam een antwoordapparaat cq fax werkend op dat ding.
Talkworks Pro v3.0 wil niet echt geloof ik.

Er zijn hier ook eventueel analoge modems en het gaat er uiteindelijk om dat een pc op de achtergrond faxen kan ontvangen en buiten kantooruren tevens voice msgs kan opnemen.

help? ;)

Verwijderd

Topicstarter
^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Vergeef me :D

• schot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-09-2025
Ik heb ook zo'n dynalink kaart. Ik weet niet of je RVS com erbij hebt gekregen, maar hier verstuur en ontvang ik faxen mee.

Verwijderd

rvscom ja, by dynalink krijg je gratis de lite versie hiervan, antwoord app en fax zit er bij in, gewoon installeren is vrij simpel

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm ok wil ik wel proberen maar de versie die er bij zit is nogal oud en buggy

Verwijderd

alle versies van rvscom zijn buggy, helaas,... ik heb zo'n 5 verschillende versies en zelfs de nieuwste 2.0 zit vol bugs...maar bij alle versies die ik heb werkt de fax wel okee, en op 1 versie na het antwoord app ook
Pagina: 1