Toon posts:

BP6 + G-Force 2 MX + Win2k = problemen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

ik krijg m'n Abit BP6 niet draaiende met een Geforce 2 MX 32mb kaart van CardExpert. Op het moment dat ik de driver installeer onder windows 2000 en de pc start opnieuw op blijft de heleboel hangen. Alleen vga modus is mogelijk.

Heeft iemand hier ervaring mee?

groet,

HAC

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-08 09:18
Heb je wel een irq toegewezen aan vga??

Ik heb hier zelf ook een bp6 met gf2mx draaien.. Ging zonder problemen!

Verwijderd

Zal wel met AGP4x te maken hebben terwijl mobo dit wellicht niet aan kan. Heb ik ook met mijn BX je, moet je even andere drivers (lees : detonators) proberen.

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:24
Moved naar [forum=8].

• FiRePaTH
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-07 01:36

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

Probleem heb ik ook gehad, het eigenlijk heel makkelijk op te lossen: Zet de AGP speed op AGPx1 ipv AGPx2... Zeker als je de FSB beetje gaat overclocken.

Bij mij werkte dat tenminste... Je kan ook nog de shadows en bios buffering / caching uitzetten, daar houdt dat mobo ook niet zo van als je m gaat overclocken en gaat gamen...:) suc6 iig! :7

Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL

• Apoca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-08 20:18

Apoca

Array Technology Industry

heb ik ook last van gehad met mijn vorige videokaart, deze werkte bij een vriend van mij perfect en bij mij liep deze steeds vast bij het 3d. Men zegt dat je alle drivers goed moet install. dan zou hij moeten werken, maar het ligt aan de chipset op de kaart hebben ze me verteld, dus ja ik weet het ook niet maar een andere videokaart werkte bij mij perfect.

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / Radeon RX 9070 XT Red Devil / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / FSP Hydro Ti PRO 1000W

Pagina: 1