Ik weet niet waar ik hem moest droppen maar dach doe maar hier. Ik zou graag willen weten hoeveel gieg een RTCW server verbruikt per dag als je 20 spelers toelaat en heel de dag online laat staan.
als jij een lijn heb die daar snel genoeg voor is, zal de traffic niet zoveel uitmaken, en btw, 100mbit is wel minimum wil je nog goeie pings houden. Maar denk max 3 gb per maand ofzo? ik bedoel, je bent niet grote files aan het hosten oid
Ja ik heb wel een lijn die het aankan maar ik moet daar ook voor bandbreedte betalen vandaar en ik wil niet in 1 keer voor een verasing staan dat ik 100 gieg verbruikOp woensdag 14 november 2001 18:13 schreef Freezerator het volgende:
als jij een lijn heb die daar snel genoeg voor is, zal de traffic niet zoveel uitmaken, en btw, 100mbit is wel minimum wil je nog goeie pings houden. Maar denk max 3 gb per maand ofzo? ik bedoel, je bent niet grote files aan het hosten oid
als je een populaire server hebt die vaak vol zit mag je wel op meer als 100 gig per maand gaan rekenenOp woensdag 14 november 2001 19:41 schreef DMS het volgende:
[..]
Ja ik heb wel een lijn die het aankan maar ik moet daar ook voor bandbreedte betalen vandaar en ik wil niet in 1 keer voor een verasing staan dat ik 100 gieg verbruik
Je kunt hier het beste achterkomen door het gewoon een maandje te laten draaien
.
Op die manier wil ik er liever niet achter komen.Op woensdag 14 november 2001 20:01 schreef wacko het volgende:
Je kunt hier het beste achterkomen door het gewoon een maandje te laten draaien.
Anders test je het toch voor 1 dag, en kijkt aan het einde van de dag hoeveel gieg hij heeft verbruikt.Op donderdag 15 november 2001 18:25 schreef DMS het volgende:
[..]
Op die manier wil ik er liever niet achter komen.
They made me do it.
Pagina: 1