Toon posts:

compuboer vergat cooler aan te sluiten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een maat van me had laatst een probleempje met ze CPU cooler en kwam er zelf niet meer uit {windows crashte de hele tijd} dus is hij teruggegaan naar de compuboer, ze wilden geen andere cooler mee geven.
Ze zeiden we willen ff je pc na kijken en daarna kunnen we eventueel een andere cooler geven.
Dus hij had ze pc gebracht en na een week was ie klaar..
Pc aangesloten geen probs alles deed het perfect, de cooler gaf wel erg weinig geluid maar hij d8, a das beter =)
Na iets van 5 uur te hebben gegamed kwam er een stank uit de kast dus pc uit... en ja hoor wat bleek het draadje van de cooler zat niet aangesloten op het mobo.
Dus weer terug naar de boer en die zei ja sorry helaas dit kunnen wij niet vergoeden, want het draadje kan ook onderweg los zijn geraakt...
Ik heb me pc zelf zo vaak verplaatst enzo maar nooit iets los geraakt, lijkt me sterk dat het onderweg was gebeurd..
Nu zit ie dus met een kapotte AMD XP 1600 die ze niet willen vergoeden.

Verwijderd

Topicstarter
WAt kan ie het beste doen ?
Vriendelijk vragen enzo helpt niet...

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
tja weinig aan te doen he
hij kan inderdaad los zijn geraakt

denk het niet want normaal druk je zo'n koelersnoertje
achter zo'n lipje geval

• dirkjesdirk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-08 12:21
5 uur. Zo lang haalde mijn duron 700 echt nie :+

Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...

• BabyBrain
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-08 18:38

BabyBrain

Keep upgrading yourself!

Gewoon terug gaan.
Als hij zogenaamd "onderweg" los is gegaan hebben ze hem in eerste plaats niet goed vast gemaakt.
Bij mijn computers is zoiets nog nooit losgegaan.
Je moet wel een beetje kracht zetten om die kabel eraf te krijgen (Ik bedoel dus niet dat je eraan moet rukken ofzo).
Wat ze zeggen is gewoon gelul. :(

XP 2000+ @ 1890 Mhz / 512 MB DDR/ 2x 80 Gig Striped

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:53

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op woensdag 14 november 2001 17:05 schreef FoRzA het volgende:
Forum staat vol met oplichters praktijken :(

Tjah.. pc winkel moet betalen, ZIJ HEBBEN EM NIET GOED VAST GEMAAKT NAMELIJK! Echt klote dit soort dinge.. of ze het doen of dat je het hard kan maken is een tweede :(

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

Verwijderd

Topicstarter
Vergeten te zeggen dat ie wel een nieuwe cooler had gekregen.

Verwijderd

Gewoon CPU omruilen. De bewijslast ligt in dat geval aan hun kant; die CPU is kapot binnen de garantie. Willen zij 'm niet vervangen zullen ze moeten aantonen dat het door een gebruiksfout komt.

Verwijderd

Topicstarter
CPU is ergens anders gekocht via internet

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:34
5 uur is bestwel lang :)

helemaal voor een AXP 1,4Ghz (toch?)

wat voor koeler was dat? :))

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Topicstarter
HAd niks met de cooler te maken want die stond dus niet aangesloten...

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-08 08:42

The Bad Seed

Chaotic since 1983

5 uur is toch wel heer erg lang voor een cpu zonder koeler hoor !

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Verwijderd

Topicstarter
Blijkbaar wel ja, maar misschien was het wel wat minder 3,5 uur ofzo. Weet ik niet meer precies.

• Subz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ikw as gewoon naar de lui toe gegaan en had een nieuwe cpu gevraagd(eisen), want laat hun maar is bewijzen dat ze dat kabeltje wel hebben vast gemaakte en al los was toen hij em vervoerde

• m-m
  • Niet online

m-m

ik denk eigenlijk dat die vriend het maar wat intressant vond, zon nieuwe cooler erin, kast open en even kijken, per ongeluk koeler eruit ofzo, *fik*, en maar snel een lulverhaal ophangen uit schaamte en een nieuwe eisen.
3,5 uur zonder fan kan echt niet...

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23-08 14:14
Op woensdag 14 november 2001 17:25 schreef _subzero_ het volgende:
Ik was gewoon naar de lui toe gegaan en had een nieuwe cpu gevraagd(eisen), want laat hun maar is bewijzen dat ze dat kabeltje wel hebben vast gemaakte en al los was toen hij em vervoerde
En hoe wil jij bewijzen voeren dan ?? :)

Hier kun je gewoon niet veel aan doen denk ik.. Hij zegt nee, de ander ja :)

Degene die het langst volhoud wint.

• Hoyden
Op woensdag 14 november 2001 17:29 schreef m-m het volgende:
ik denk eigenlijk dat die vriend het maar wat intressant vond, zon nieuwe cooler erin, kast open en even kijken, per ongeluk koeler eruit ofzo, *fik*, en maar snel een lulverhaal ophangen uit schaamte en een nieuwe eisen.
Het kan dus zijn dat de stekker los is gegaan tijdens het pc'en.. Maar dan had ie verschil moeten horen toen die uitging..

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk niet dat ie loopt te lullen tegen mij, hij is niet zo een type dat zich overal voor schaamt.
Ik ben een goede vriend dus tegen mij zou die ook niet lopen lullen, daar ken ik hem wel goed genoeg voor

Verwijderd

hij is genaaid!!! niet pikken

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:20

Klippy

Still Game

Ooit getest op een XP >:)

Maar valt best mee hoor, XP is niet echt warm en er zat wel een koeler op de processor dus warmteafgifte door de koelvinnen. Met een casefan erbij kan dat best koel blijven hoor.

Edit: Oh ja, vergeten ze zeggen: Ik zou teruggaan naar de nerds. Dommer kan bijna niet he. Flink klagen met z'n 2en daar.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• Hoyden
Op woensdag 14 november 2001 17:37 schreef Rocabo het volgende:
hij is genaaid!!! niet pikken
En dan ? :)

• BrZ
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Dat kan zeker wel... :Z
Mijn Athlon (classic) 500@700 heeft bv ooit es 2 dagen zonder fan gedraait... En die produceert ongeveer even veel warmte als een XP 1600+

Maar ervan uitgaande dat het de waarheid is... Gewoon naar die winkel gaan en een nieuwe eisen...
Draadje kan niet vanzelf losgaan onderweg of toen hij aanstaat als hij goed vastgezet zit, daarvoor zit hij veel te goed vast...

Verwijderd

Topicstarter
We zijn daar al geweest en hebben geeist een andere cpu te krijgen, we bleven rustig...
Maar goed na 15 minuten daar lopen discussieren, nog niks...
Het is nogal ingewikkeld omdat we alle 2 geen bewijzen hebben.

• Hoyden
Op woensdag 14 november 2001 17:44 schreef BrZ het volgende:

[..]

Dat kan zeker wel... :Z
Mijn Athlon (classic) 500@700 heeft bv ooit es 2 dagen zonder fan gedraait... En die produceert ongeveer even veel warmte als een XP 1600+

Maar ervan uitgaande dat het de waarheid is... Gewoon naar die winkel gaan en een nieuwe eisen...
Draadje kan niet vanzelf losgaan onderweg of toen hij aanstaat als hij goed vastgezet zit, daarvoor zit hij veel te goed vast...
Maar toch vind ik het geen vergelijk.. De hele structuur van de cpu is anders..

Verwijderd

Op woensdag 14 november 2001 17:36 schreef FoRzA het volgende:
Ik denk niet dat ie loopt te lullen tegen mij, hij is niet zo een type dat zich overal voor schaamt.
Ik ben een goede vriend dus tegen mij zou die ook niet lopen lullen, daar ken ik hem wel goed genoeg voor
Ben jij het niet zelf??? ;)

Anyway, ik heb een soortgelijk verhaal en heb het wel zelf meegemaakt afgelopen vrijdag. Ik een XP 1600+ gekocht met een ECS K7S5A mobo en 256 DDR erbij. Natuurlijk niet aan een koeler gedacht, maar daar wist de verkoper me wel aan helpen herinneren. Hij heeft er een of andere koeler bij gegeven en ik vervolgens thuis alles in elkaar gezet. Toch paste die koeler niet helemaal, maar 180 graden draaien en hij paste wel. Dus ik *voorzichtig* de koeler erop gezet. Vervolgens doet de comp helemaal NIETS!

Terug in die winkel (Etelcom in Rotterdam!) hoor ik dat de CPU kapot is en dat IK hem heb gebroken. Dat ik de verkeerde koeler had moet ik vervolgens zelf gaan uitleggen. Maar hoe dan ook, IK had hem gesloopt dus het was MIJN fout! Ja, kan wel zijn, maar achteraf krijg ik pas te horen dat die Athlon XP's supergevoelig zijn en ten tweede kreeg ik nota bene een FOUTE KOELER mee...

Natuurlijk begreep ik al, hoe onterecht ook, dat Etelcom mij absoluut geen nieuwe CPU zou geven en heb daarom een nieuwe 1500+ gekocht en hun de koeler erop laten zetten. Toen hoorde ik dus dat ze zelf altijd een andere koeler assembleren!!! Stelletje rukkers!
Ik ga toch nog even de consumentenbond raadplegen, want dit zit mij helemaal niet lekker (buiten het feit dat dit een schadepost is van 489,-).

:'(

• Hoyden
Op woensdag 14 november 2001 17:45 schreef FoRzA het volgende:
We zijn daar al geweest en hebben geeist een andere cpu te krijgen, we bleven rustig...
Als zij er nix aan willen doen heb je denk ik gewoon pech hoor. Wat heeft het voor zin om het hogerop te zoeken ? Het ligt er maar net aan hoe soepel een bedrijf met dit soort dingen omgaat.

Verwijderd

Topicstarter
Die gasten die er werken zien er nogal debiel uit maar dat hoeft nog niks te zeggen.

• -=MOL=-
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

Haha, waar zit die pc boer ergens. Er is geen discussie waar ik me niet uitlul. Ik wil het wel proberen voor je in ieder geval. FF bellen enzo.

offtopic
Zo heb ik een keer een brommer bij de politie vandaan "geluld" met 70cc, grotere carburateur, andere uitlaat. Gratis mee teruggekregen zonder boetes. :)
/offtopic

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

• BrZ
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Op woensdag 14 november 2001 17:46 schreef The Fox het volgende:

[..]

Maar toch vind ik het geen vergelijk.. De hele structuur van de cpu is anders..
Nou wat een verschil... 2 warmte bronnen die 70watt aan warmte generen, gekoeld worden door een koelblok met een fan erop... lekker boeie hoe het eruit ziet :)
Anders moet je ff contact op nemen met de consumentenbond...
Je hebt echt wel recht op een nieuwe, ook zonder concrete bewiujzen

Verwijderd

Dan had ik een leuke scene in de winkel gehouden :)
Lekker irri doen.
Leuk man!!

• Redje
  • Laatst online: 18-08 21:30
Dit is dus een voorbeeld van een RUK winkel:

Je komt dus als "computer leek" (no offence) een complete pc kopen, en vervolgens geven ze geen garantie op de kapotte onderdelen (die eventueel niet eens goed door hun zijn aangesloten), dit terwijl een "computer leek" echt never nooit zijn pc open "kan" of wil maken laatstaan door hebben dat de koeler niet goed zit. En trouwens als je hem zelf openmaakt vervalt toch de garantie :)
De meeste sluiten dat ding aan en gaan met die banaan.

Dus ja beetje vage praktijken houdt die zaak er op na, laatstaan dat ze verstand van zaken hebben.
Gewoon een nieuwe eisen dus.

Verwijderd

- Die gasten die er werken zien er nogal debiel uit maar dat hoeft nog niks te zeggen -

Dat zegt vaak genoeg...Heb ik ook wel gehad, Abit bordje en Duron gekocht vorig jaar werkte niet, alleen werd de processor loeiheet. DUs ik dacht mobo is stuk kreeg netjes een nieuwe mee, weer niks, ik dacht proc. naar de klote, kreeg geen ander mee...werd een aardige discussie waarin ik overigens wel redelijk geholpen ben. Ik heb daar de compu gestald en ze zouden er naar kijken, dat duurde en dat duurde maar ze zeiden in eerste instantie een week en na 2,5 week nog niks gehoord, heb toen maar een pak aangetrokken en ben er naar toe geweest, waren ze binnen 5 minuten klaar. Ik werd nu ook geholpen door een deskundig iemand ipv zo'n debiele t#$$$lijer die daar shit staat te verkopen zonder enige verstond...

Maar eind goed al goed...niet pikken dus. Ga er trouwens eens met wat meer gasten heen, doen ze moeilijk dan zorgen dat zij het lastig krijgen (vooral als er andere klanten binnenstaan!!)

Succes

Verwijderd

hmm, had de AMD-XP niet zo'n zelfde beveiliging als de p4?
Dat deze dus intern de temperatuur meet, en terugschakeld in kloksnelheid als deze te hoog wordt?
In dat geval moet hij er dus tegen kunnen als de fan niet aangesloten is. Je haalt dan gewoon de maximale processor capaciteit niet.
Of denk ik nu verkeerd?

• Chevy454
  • Niet online
Op woensdag 14 november 2001 19:06 schreef Bjorkert het volgende:
hmm, had de AMD-XP niet zo'n zelfde beveiliging als de p4?
Dat deze dus intern de temperatuur meet, en terugschakeld in kloksnelheid als deze te hoog wordt?
In dat geval moet hij er dus tegen kunnen als de fan niet aangesloten is. Je haalt dan gewoon de maximale processor capaciteit niet.
Of denk ik nu verkeerd?
Je denkt goed

Ontopic

Terug gaan met die handel. FF een druk moment uitkiezen en hou je pleidooi. Maar als ik een pc moetkopen (steek em liever zelf in 1)dan maak ik em eerst open. Druk of niet druk, die handel nakijken en bij twijfel ter plekke uittesten. Wel lachen als ie het niet doet :) :( , meteen rust in de zaak.

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

• Wisey
  • Laatst online: 08:42
Op woensdag 14 november 2001 19:38 schreef Chevy454 het volgende:

[..]

Je denkt goed
Volgens mij werd dit nog niet door moederborden ondersteunt? (Correct me if i'm wrong)

• Chevy454
  • Niet online
Op woensdag 14 november 2001 19:40 schreef Wisey het volgende:

[..]

Volgens mij werd dit nog niet door moederborden ondersteunt? (Correct me if i'm wrong)
Hij heeft het wel erin zitten, ondersteuning is helaas een andere zaak :( :(

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

• Joeroenho
  • Niet online
Op woensdag 14 november 2001 18:34 schreef Redje het volgende:
En trouwens als je hem zelf openmaakt vervalt toch de garantie :)
Leg eens uit hoe je dan een PCI-kaartje erbij prikt, moet je dan terug naar de winkel??? Onzinverhaal dus.

Amateurcoureur en fervent banktukker

• NiGeLaToR
  • Laatst online: 08:53

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op woensdag 14 november 2001 19:45 schreef El_GringO het volgende:

[..]

Leg eens uit hoe je dan een PCI-kaartje erbij prikt, moet je dan terug naar de winkel??? Onzinverhaal dus.
Bij sommige winkels wel. Dan moet je er nog voor betalen ook. Soort Microsoft policy dus :P

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

• Sine
  • Laatst online: 00:55
Op woensdag 14 november 2001 19:43 schreef Chevy454 het volgende:

[..]

Hij heeft het wel erin zitten, ondersteuning is helaas een andere zaak :( :(
Helaas ja ...

zover ik weet heeft eoa siemens bordje de beveiliging er op zitten

(die uit dat filmpje van thg)
Mar die werkte toen niet zo geweldig omdat zonder kooler de temp veels te snel steeg
En het mobo "maar" tot 5C per /sec kan detecteren

Repareren doe je zo.

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-08 20:11
Iets klopt hier niet: 3,5 uur zonder CPU-fan. Misschien kan het, als je een intake en outtake 120MM fan in je case hebt en een goede airflow. Mijn Tbird 900 begint al te piepen na 10 minuten zonder cpu-fan.

En welke mobo heeft tegenwoordig geen beveiliging meer voor oververhitting? Mijn pc sluit zichzelf af als ie te warm wordt, maar default instelling is een constante pieptoon (of een of andere idioot moet de pc-speaker loshalen |:().

• Postman
En dan nog iets: garantie krijg je niet. Als hun al zeggen dat die fan werkte bij hun, dan is het een gebruikersfout.

Misschien opsturen naar AMD?

Verwijderd

Probeer eens te dreigen met 'Ook dat nog', Wilibrord en Breekijzer :p

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:19
Op woensdag 14 november 2001 20:03 schreef FlamerX het volgende:

Misschien opsturen naar AMD?
wil niet..dan krijg je hem gewoon als "user-abuse" terug

• -=bas=-
  • Laatst online: 17-07 05:15
Ik sjouw al meer als 7 jaar met mijn PC rond (minimaal 2 keer per maand) en heb nog nooit een stekker gehad die los was geschoten. Dus dat soort verhaaltjes dat dingen onderweg losschieten gaan niet op.
Die winkel is gewoon verantwoordelijk wegens schade door nalatigheid. Laat hun maar een nieuwe cpu regelen, dat kunnen ze vast wel weer ergens goedkoop afboeken.

Senile! Senile Oekaki

Verwijderd

als t echt niet wil kijk eens of je "per ongeluk" een monitor ergens vanaf kunt lopen
of je gaat gewoon elke dag fftjes langs met 10 vrienden en vervuilt de hele zaak met een pak yoghurt dat "uit je handen viel"
kijk welke vervoersmiddelen van de mensen zijn die er werken en saboteer ze elke dag weer
kom met 10 vrienden en een zooitje mokers langs
of ga snachts een nieuwe cpu halen+ nog wat andere dingen die je "nodig" had

verzin t zelf eens >:)

• Memendo
  • Laatst online: 20-08 15:51

Memendo

V4-power/Team BSD

Als ze echt niet WILLEN, moet je gewoon op koopavond of een ander druk moment gaan en flink maar dan ook flink gaan zeiken. Echt geen enkele winkelier houd van dit soort dingen als het druk is en zijn daarom meestal wat gemakkelijker met oplossingen. En iedereen kan horen wat voor doms er is gebeurd en zullen dus wel ff nadenken voordat ze daar open. Meestal wil een winkelier snel van je af zijn, maar laat je niet afschepen met kom maar terug als het rustig is, want dan ben je je troef kwijt.

Verwijderd

Dit verhaal klinkt dus echt als zo'n malafide shop uit de pricewatch...

1. Noem nou even die tent met naam en toenaam, daar pak je ze het best mee terug

2. Deze zaak niet laten rusten voor je schade vergoed is.

Ook als dat draadje tijdens vervoer zou zijn losgegaan, is het hun schuld: ze kunnen moeilijk verwachten dat je je pc altijd in die winkel zou laten staan, toch?
Ga gewoon naar die zaak toe(desnoods met je pa, leeftijd telt!) en vertel ze dat je niet zult rusten voor je schade vergoed is.
Wijs ze even op de PriceWatch en de potentiele omzet-schade die jij ze kunt toebrengen.
Eventueel dreig je met een proces (inclusief proces- kostenvergoeding uiteraard) of publiciteit.

Je staat in je recht, dus laat je aub niet afschepen (dat doen al teveel mensen in ons land)

Succes en maak er wat moois van...

POST NOU IIG FF DE NAAM VAN DIE TENT!!

• Klippy
  • Laatst online: 23:20

Klippy

Still Game

Op woensdag 14 november 2001 17:46 schreef typhon het volgende:

[..]

Ben jij het niet zelf??? ;)

Anyway, ik heb een soortgelijk verhaal en heb het wel zelf meegemaakt afgelopen vrijdag. Ik een XP 1600+ gekocht met een ECS K7S5A mobo en 256 DDR erbij. Natuurlijk niet aan een koeler gedacht, maar daar wist de verkoper me wel aan helpen herinneren. Hij heeft er een of andere koeler bij gegeven en ik vervolgens thuis alles in elkaar gezet. Toch paste die koeler niet helemaal, maar 180 graden draaien en hij paste wel. Dus ik *voorzichtig* de koeler erop gezet. Vervolgens doet de comp helemaal NIETS!

Terug in die winkel (Etelcom in Rotterdam!) hoor ik dat de CPU kapot is en dat IK hem heb gebroken. Dat ik de verkeerde koeler had moet ik vervolgens zelf gaan uitleggen. Maar hoe dan ook, IK had hem gesloopt dus het was MIJN fout! Ja, kan wel zijn, maar achteraf krijg ik pas te horen dat die Athlon XP's supergevoelig zijn en ten tweede kreeg ik nota bene een FOUTE KOELER mee...

Natuurlijk begreep ik al, hoe onterecht ook, dat Etelcom mij absoluut geen nieuwe CPU zou geven en heb daarom een nieuwe 1500+ gekocht en hun de koeler erop laten zetten. Toen hoorde ik dus dat ze zelf altijd een andere koeler assembleren!!! Stelletje rukkers!
Ik ga toch nog even de consumentenbond raadplegen, want dit zit mij helemaal niet lekker (buiten het feit dat dit een schadepost is van 489,-).

:'(
Helaas, maar de winkel heeft gelijk.
Alleen jammer dat ze de verkeerde koeler gegeven hebben, maar dat had jij moeten zien.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:45
Athlon 1400 met alleen een koelblok zonder draaiende fan zou het misschien enkele minuten uithouden. Zeker geen kwartier of zelfs een uur. Waarschijnlijk is er echt gewoon een 'shit happens' situatie...

(doorgebrande CPU's worden nooit vergoed door geen enkele leverancier, beschadigde core's zijn een ander verhaal)

Verwijderd

Op woensdag 14 november 2001 17:05 schreef FoRzA het volgende:
niks vriendelijk vragen ik neem mijn systeem mee op me scooter en rij dan ongeveer 18 km over die hobbelige klere wegen hier
ik heb het al 6 x gedaan niks aan de hand dus het is hun fout en niet anders
vriendelijk vragen helpt niet dan maar onvriendelijk met wat vrienden en anders zelf shoppen daar

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat hier om de winkel "BCE" in Amsterdam.
Dat jullie het ff weten.

• Postman
Op woensdag 14 november 2001 21:54 schreef FoRzA het volgende:
Dat jullie het ff weten.
Lijkt me niet de zaak om de boel te belazeren.
Shopsurvey BCE

• Redje
Op woensdag 14 november 2001 21:54 schreef FoRzA het volgende:
Dat jullie het ff weten.
Ah die... Weesperstraat... kom ik ook wel eens.

Maar dan moet je wel met (ik denk dat het de baas ofzo is) die norse gast hebben gesproken, die is altijd zo gehaast en is totaal niet klant vriendelijk.... ik had wat met een jonge gast afgesproken (moest iets ruilen), geen probleem, kom ik op die dag begint die "baas" moeilijk te doen hehehe(ik wilde toch maar me geld terug) was wel gelukt natuurlijk maar toch.

Dus ja qua klantvriendelijkheid kan je beter naar Overseas gaan, ik ga er alleen heen als niemand anders het heeft(zo goedkoop zijn ze iig niet).
Ga meestal eerst naar Mycom, dat blijft een goede zaak.

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad zaak ziet er wel vrij net uit, maar ik begrijp niet waarom ze niet willen toegeven dat ze die cooler niet aangesloten hebben op het mobo..
Kan best dat die dude die me pc checkte ff iets anders aan ze kop had....

• RammY
  • Laatst online: 20-08 17:09

RammY

Dát!

waarom moeilijk doen. Je slaat deze topic ff op en stuurt hem naar die pc boer. kijke wat ie zegt...B-)

Deze advertentieplaats is te huur!

• Redje
Op woensdag 14 november 2001 22:25 schreef FoRzA het volgende:
Inderdaad zaak ziet er wel vrij net uit, maar ik begrijp niet waarom ze niet willen toegeven dat ze die cooler niet aangesloten hebben op het mobo..
Kan best dat die dude die me pc checkte ff iets anders aan ze kop had....
Ik weet niet hoe oud je bent, maar als je < 18 bent, zou ik je pa(anders eem knokploeg >:)) ofzo ff meenemen zodat ze je niet "afschepen"... en een goede babbel klaar hebben waarom ze niet heen kunnen.

Verwijderd

Die kabeltjes raken echt niet zomaar los, ik denk dat ze verplicht zijn t te vergoeden.

• EquiNox
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Zelfs al is die kabel losgeraakt tijdens transport, DAN IS HET HUN SCHULD. Hadden ze maar beter af moeten monteren.

Je moet gewoon doorzetten en dreigen met de Consumentenbond enzo.

• EquiNox
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Als je een auto koopt en er vliegt na 5 mins een wiel af (omdat ze hem niet goed hebben vastgedraaid), dan kunnen ze toch ook niet zeggen dat het jouw schuld is omdat je er mee rijdt?

Schuld ligt bij de winkel, 100% zeker.

• Chieliot
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-12-2025
Laatst PC voor een oom van mij gekocht, aangesloten, even getest, sloeg telkens af, proc temp gechecked. 84 graadjes. Oeps, 2 tellen later, proc dood.

Hadden die sukkels van die compuboer het voedingsdraadje van de cooler half tussen de cooler gepropt waardoor die niet echt meer veel deed. Die proc dus ook niet meer.

Kreeg wel netjes een nieuwe.

( was er niet een Tweakers KP ? ) 8-)

AMD XP1800+, 512MB Intern, Maxtor 160Gig, Matrox G550 32 DDR Dual Head in een Chieftec DX-01-SLD

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb er nu genoeg van.. ik ben aardig gebleven..
Ik ga nu EISEN ! en niet eerder weg , totdat ik een nieuwe heb.
Uiteraard met wat maten van me... ik ben nu echt ff in staat het raam daar in te gooien , ffs/

• RammY
  • Laatst online: 20-08 17:09

RammY

Dát!

niet direct doen dan krijg je zeker geen nieuwe. :) Probeer es rustig een uur of 2 in die winklel te vergaderen. dan krijgt die kerel er wel genoeg van en zal ie wel een nieuwe geven...

Deze advertentieplaats is te huur!

Verwijderd

Op woensdag 14 november 2001 22:58 schreef FoRzA het volgende:
Ik heb er nu genoeg van.. ik ben aardig gebleven..
Ik ga nu EISEN ! en niet eerder weg , totdat ik een nieuwe heb.
het was toch de pc van 'een vriend'? >:)

Verwijderd

Topicstarter
Ja idd, een hele goede vriend..
Ik vind het ff makkelijker om met ik te praten dan steeds met "hij"

Verwijderd

Morgen is het toch koopavond???

Gewoon gezellig in zijn zaak bivakkeren tot je je zin hebt.
Beetje lopen stoken tegen z'n klanten... gnagna

We horen het wel he?

Verwijderd

Dit soort problemen laat ik mijn vader gewoon oplossen, die geeft echt een MEGA grote bek terug in zo'n winkel of aan de telefoon en dan komt het meestal wel goed. Maar zo'n fan connector kan niet los schieten door je kast te verplaatsen. Dit zou dus betekenen dat de connector er niet goed op aan is gesloten, of helemaal niet is aangesloten.

Volgens mij als ik mijn kast van drie hoog naar beneden gooi zit dat stekkertje er nog wel op. Ben wel bang dat de rest naar de kanker is.
Pagina: 1