Toon posts:

kaart met alléén tv-out

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand of er ook kaarten met alléén tv-out bestaan, dus geen g-force met tv-out, een tv-out kaart dus ...
of kom je dan weer uit op een tv-kaart uit ?

wat ik bedoel is dus géén tv-kaart (waar de antenne direct in kan en een tv-out poort inzit) en ook géén grafische kaart met tv-out, maar een pure tv-out-kaart ...

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05-2025
Natuurlijk bestaat dat niet. Dat zou namelijk gewoon neerkomen op een videokaart waarbij de monitoraansluiting ontbreekt :)

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-08 17:10

Klippy

Still Game

Op woensdag 14 november 2001 17:28 schreef Morphs het volgende:
Natuurlijk bestaat dat niet. Dat zou namelijk gewoon neerkomen op een videokaart waarbij de monitoraansluiting ontbreekt :)
Denk dat hij bedoeld een soort extra kaartje wat naast je videokaart loopt en je dus je monitor kan aansluiten op de gewonene videokaart en daarbij een PCI kaartje met de output van de videokaart naar de TV.

Geloof niet dat dat bestaat, iig nog nooit gezien, maar zou eigenlijk best handig kunnen zijn....
Vindt dat eens uit aub :P

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Verwijderd

volgens mijn bestaat dat idd niet...

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-08 15:59
:? lijkt me ook niet echt handig zo'n kaartje hehe

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06-2025

DoD Cerberus

blabla!

Op woensdag 14 november 2001 17:33 schreef RaVeNgEr het volgende:
:? lijkt me ook niet echt handig zo'n kaartje hehe
hoezo is dat niet handig dan? als jij een videokaart hebt en je wil er een tv-out bij hebben maar die zit niet op je videokaart en je hebt geen geld voor een nieuwe videokaart, dan is dat toch een goede oplossing???

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

• mulder
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:45

mulder

ik spuug op het trottoir

"Volgens mij bestond/bestaat dat juist wel zo'n kaart, soms gecombineerd met radiokaart. Van Pinnacle moet je wel wat kunnen vinden. Hier staat ie onderaan: http://www.multipc.nl/products.asp?cat=28"

....En toen las ik nog een keer goed je post....

oogjes open, snaveltjes dicht

Verwijderd

Topicstarter
zoals je in een andere topic ziet heb ik al een pinnacle kaart >:)

maar deze topic heb ik meer voor iemand anders geopend, maar alvast bedankt voor de reacties !

Verwijderd

Misschien een gat in de markt >:)

Zou wel handig zijn zo'n kaartje...

Verwijderd

Standalone zelfgemaakte DVD en DivX-spelers zouden een stuk makkelijker en goedkoper te maken zijn met zo'n kaartje.

Als ze er zijn en ze zijn betaalbaar hou ik me aanbevolen

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Koop een trust televiewer als je geen nieuwe vga kaart wil kopen, kun je krijgen bij o.a. de kijkshop.

Verwijderd

Als ik mijn GeForce2 met TV-out (en mijn vorige SiS met TV-out, hier te koop ;) ) alléén op de TV aansluit en niet op de monitor, start-ie automagies op met de TV, dan kan ik ook de BIOS in op TV etc., je hebt dus geen monitor nodig. :)
Dat is toch wat je bedoelt?

• bogy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-04-2025

bogy

Show me what u got!

je hebt ook van die box-jes die je op de vga-out kan hangen, en van waar dan een tv-out, vga, s-vhs uit vertrekt!

Volg BoGy's Visie op http://dcnet.be/praten. Op deze blog kan je eens wat anders lezen als op een ander...

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Op donderdag 15 november 2001 13:49 schreef bogy het volgende:
je hebt ook van die box-jes die je op de vga-out kan hangen, en van waar dan een tv-out, vga, s-vhs uit vertrekt!
Dat zeg ik : trust televiewer >:)

Verwijderd

Topicstarter
Spaceknarf >> dat is dus wat ik NIET bedoel ;)
ik moet tv kaart op een onafhankelijker kaart hebben ...
die televiewer zal ik eens checken ...
Pagina: 1