Jij bent degene die me opfokt!
JA JIJ!!!
*kick*
JA JIJ!!!
nee, juist niet. In belgië en amerika wel.
In nederland draaien de meeste op pptp.
In nederland draaien de meeste op pptp.
JA JIJ!!!
Of neem Demon. Niks PPPoE of PPTP wel zo makkelijk
MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....
ik heb hier gewoon pppoe nodig.
wie heb da?
wie heb da?
hoe zit dat dan met demon?Op donderdag 15 november 2001 09:06 schreef OgWok het volgende:
Of neem Demon. Niks PPPoE of PPTP wel zo makkelijk
JA JIJ!!!
verder niemand die weet welke adsl isp pppoe indersteund?
JA JIJ!!!
Alleen Wanadoo (Casema:r ) gebruikt PPPoE over zijn kabelmodems (COM21).
Adsl in NL via KPN = PPTP
Adsl in B via BC = PPPoE
Adsl in NL via KPN = PPTP
Adsl in B via BC = PPPoE
Website
Drones: Air 3s, Mini 4 Pro, Avata 2
Camera's: Canon R6, Canon 5d2, Dji Osmo Action 4
Objectieven: 8 fisheye, 14f2.8, 24f2.8, 50f1.8, 135f2, 17-40f4, 24-105f4, 70-300f4-5.6, 150-600f5-6.3, 25f2.8-2.5x-5x
dus het antwoord is:
geen een?
geen een?
JA JIJ!!!
Ja bij Demon werkt het zo. Je krijgt een CopperJet 810 adsl "modem" die als bridge werkt. Je hangt de bridge aan de hub of switch. Daarna krijgt ieder systeem op het lokale netwerk een ip adres uit de dhcp pool van Demon. Maar bij een standaard abo willen ze niet (denk ik) dat je meer dan 1 adres gaat gebruiken.
Dat heb ik opgelost door een echte router met firewall te plaatsen. Eerst met FreeSco en nu met Clark Connect. Werkt allebei perfect. Wel heb je met Clarc Connect meer mogelijkheden zoals bv. WebAdmin en een betere firewall.
Dat heb ik opgelost door een echte router met firewall te plaatsen. Eerst met FreeSco en nu met Clark Connect. Werkt allebei perfect. Wel heb je met Clarc Connect meer mogelijkheden zoals bv. WebAdmin en een betere firewall.
En met welke account krijg je dan dit modem?Op vrijdag 16 november 2001 10:05 schreef OgWok het volgende:
Ja bij Demon werkt het zo. Je krijgt een CopperJet 810 adsl "modem" die als bridge werkt...
Als ik op de site kijk zie ik alleen dat je zo'n standaard modem/routertje krijgt.
JA JIJ!!!
Je krijgt een CopperJet 810. Die wordt via BabyXl (de netwerkprovider) alleen als BRIDGE gebruikt, niet als router met bv DHCP mogelijkheid, dit werkt niet.
Wil je DHCP hebben dan moet je nog even in de zak blazen voor een router. Zelf heb ik dit opgelost met een 486 met FreeSco en later Clark Connect (gebaseerd op Red Hat 7.1)
Overigens allebei gratis
Info CopperJet:
http://www.officenetwork.be/adsl/coperjet_810.htm
Wil je DHCP hebben dan moet je nog even in de zak blazen voor een router. Zelf heb ik dit opgelost met een 486 met FreeSco en later Clark Connect (gebaseerd op Red Hat 7.1)
Overigens allebei gratis
Info CopperJet:
http://www.officenetwork.be/adsl/coperjet_810.htm
Pagina: 1