Weet iemand toevallig een convertor waarmee je USB apparaten kan aansluiten op een seriële of parallelle poort van een pc.
Dus usb apparaat en antieke pc! Niet andersom.
Dus usb apparaat en antieke pc! Niet andersom.
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
JIJ moet even lezen...Op woensdag 14 november 2001 17:55 schreef snoei het volgende:
ff lezen misschien,
er wordt gevraagd voor serieel/parallel ==> USB!!
En voor zover ik weet bestaat dit niet.
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Heb je toevallig een website van de leverancier of het product zelf?Op woensdag 14 november 2001 19:29 schreef Storm het volgende:
Het bestaat wel maar het werkt vaak niet goed en het is vrij duur.
Op woensdag 14 november 2001 17:55 schreef snoei het volgende:
ff lezen misschien,
er wordt gevraagd voor serieel/parallel ==> USB!!
En voor zover ik weet bestaat dit niet.
Verwijderd
Bij de Microsoft Intellimouse Explorer wordt standaard een verloopstukje van USB naar PS/2 geleverd. Heb ik hier nog wel ergens liggen. En van PS/2 naar serieel zijn ook wel verloop stukjes...dus het moet kunnen lijkt me.Op donderdag 15 november 2001 10:04 schreef poohbeer het volgende:
[..]
Misschien toch zelf effe opnieuw lezen
parallel of serieel apparaat naar usb pc is erg voorkomend produkt hoor. maar andersom
Je kan een webcam toch niet op een ps/2 (muispoort) poort aansluitenOp donderdag 15 november 2001 11:31 schreef miel het volgende:
kan dat van usb naar ps2? Dus ik zou theoretisch een webcam aan kunnen sluiten op een ps2 poort via zo een verloopstekker die ook bij mijn muisje zat?? Pikt elke pc en elk usb product zoiets?
"If you don't know where you are going, any road will take you there"
Die USB naar PS/2 addaptertjes werken niet voor elk USB apparaat hoor. Enkel je bij je muis normaal gezien.Op donderdag 15 november 2001 10:09 schreef Tweakert het volgende:
Bij de Microsoft Intellimouse Explorer wordt standaard een verloopstukje van USB naar PS/2 geleverd. Heb ik hier nog wel ergens liggen. En van PS/2 naar serieel zijn ook wel verloop stukjes...dus het moet kunnen lijkt me.
Misschien wel. Ik heb een scanner gehad en die werkte door middel van een PS/2 poort (dit werkte wel nooit maar toch)Op donderdag 15 november 2001 23:56 schreef ubermaestro het volgende:
[..]
Je kan een webcam toch niet op een ps/2 (muispoort) poort aansluiten