Netwerk doet het niet meer, HELLUPPPP

Pagina: 1
Acties:

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-08 16:57
Ik heb hulp nodig, mijn netwerk doet het niet meer, heb niets veranderd ofzo, ineens doet smiddag's het netwerk het niet meer. Pingen doet het ook niet. Het ligt aan de server want de andere pc heeft het zelfde probleem. Soms komen van de 4 ping commando's er 2 reply's terug en 2 timeout's. Wat denken jullie ervan, KABEL of NETWERKKAART???

Verwijderd

Op woensdag 14 november 2001 16:24 schreef GAEvakYD het volgende:
Ik heb hulp nodig, mijn netwerk doet het niet meer, heb niets veranderd ofzo, ineens doet smiddag's het netwerk het niet meer. Pingen doet het ook niet. Het ligt NIET aan de server want de andere pc heeft het zelfde probleem. Soms komen van de 4 ping commando's er 2 reply's terug en 2 timeout's. Wat denken jullie ervan, KABEL of NETWERKKAART???
[ff niet toegevoegd in je bericht, anders klopt de zin niet helemaal] :)

Ik neem aan dat je werkt met een cross-cable ? lijkt mij de kabel om eerlijk te zijn aangezien het pingen op beide pc's niet goed gaat.

Misschien kabel ff goed controleren of deze goed in de NIC zit, misschien is de kop een beetje vies van de NIC.
Ping naar 127.0.0.1 gaat wel goed ?

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-08 16:57
Ik heb een hub trouwens,

Maar het is opgelost, de netwerkkaart was kapot. Wel vreemd dat die plotseling zo kapot gaat.

In iedergeval bedankt