• subsonik
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:03
Ik heb een probje met mijn Rio 500. Als ik er een 64 Mb Smartmedia card insteek, werkt alles, ik kan MP3s op die card zetten en ze ook nog eens afspelen, maar regelmatig tot zeer regelmatig crasht het ding... Geen tekst op het scherm, skippen tussen verschillende nummers tijdens het spelen, play-icoontje licht op maar geen geluid, gewoon niet meer opstarten enz. enz.

Mijn vraag is dus: zijn er hier mensen die een rio 500 gebruiken met een smartmedia kaart van 64 meg? En probleemloos, of ook crashes?

PS ik heb de laatste firmware, v2.15

Verwijderd

Op woensdag 14 november 2001 16:22 schreef subsonik het volgende:
PS ik heb de laatste firmware, v2.15
Hmm... Dan zou het gewoon moeten werken... Ik zou 'm gewoon nog een keer opnieuw flashen...

Werkt het build-in geheugen wel gewoon goed?

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ik heb het een tijdje geleden met een smartmedia kaartje van het merk Scandisk getest, en dat werkte probleemloos. Was wel een 32Mb kaartje, en ik gebruikte toen nog een ouwe firmware versie (V2.12 geloof ik) ipv 2.16 die ik nu gebruik.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:52
welk merk flashcard was het?

mischien heeft hij problemen met bepaalde OEM merken ofzo ?

anders moet je het kaartje ff ruilen voor een scandisk/dane elec ofzo :)

• subsonik
Zonder geheugenkaartje werkt ie perfect. Tis maar als ik het kaartje erin steek dat de vodderij begint :(

Geen idee welk merk het is, ziet er nogal cheap OEM-achtig uit. De problemen zijn ook niet altijd zo erg geweest als nu.

Ik denk dus dat het indd een te goedkoop kaartje is, maar zou eerst de mening van anderen willen weten voor ik een nieuw koop. Welke merken gebruiken jullie?

• subsonik
*schop* :7

Verwijderd

Tsja, ik heb ook een rio500 met een 64MB smartmedia kaartje en het werkt gewoon goed... Ik gebruik 'm elke dag zowat wel en ik heb in het half jaar dat ik nu dat 64MB kaartje erbij heb nog maar 1 klein bugje gezien en die is bekend: de player staat opeens op pauze terwijl je op geen enkele knop hebt gedrukt. Maar da's niet echt een crash want je kunt gewoon weer op play drukken en hij gaat weer verder. En ik heb dat ook nog maar 1x gezien bij dagelijks gebruik.

Misschien moet je de allernieuwste firmware (2.16) er eens opzetten. Een vriend van mij die dat ding ook heeft zei gisteren toevallig nog tegen me dat je die ook echt wel nodig had met een 64MB kaartje omdat hij er anders niet goed mee overweg kan. Misschien heb jij dat probleem dus. Contact me anders maar ff op ICQ voor die nieuwste firmware, want vreemd genoeg staat die niet meer op de site van Diamond. Heeft er maar 3 daagjes opgestaan en toen hebben ze 'm er weer vanaf gehaald. Kweenie waarom want er zitten toch wel flink wat bugfixes in zoals met die rare playlisten en hij werkt verder wel gewoon goed.
Pagina: 1