Zou er een Tweakers Direct Connect Hub kunnen komen, die uiteraard niet officieel wordt ondersteund door tweakers.net/GoT, maar waar de leden zich wel voor kunnen inschrijven (members only) om lekker software(z) te sharen, of is dit net over de grens van het grijze gebied??
voor niet officiele zooi moet je niet in LA zijn, en ik denk dat GoT/t.net het niet leuk vind als hun naam op een DC hub staat, want dan denk ik dat ze best problemen kunnen krijgen
btw, DC hub = een server zeg maar voor DC
btw, DC hub = een server zeg maar voor DC
Ik kan je garanderen dat die er niet komt
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Ik denk niet dat we daarmee geassociëerd willen worden.Op woensdag 14 november 2001 16:21 schreef AnotherFruitcake het volgende:
Zou er een Tweakers Direct Connect Hub kunnen komen, die uiteraard niet officieel wordt ondersteund door tweakers.net/GoT, maar waar de leden zich wel voor kunnen inschrijven (members only) om lekker software(z) te sharen, of is dit net over de grens van het grijze gebied??
Aannames zijn fataal.
Ik bedoel ook absoluut niet dat die moet worden gemaakt door mensen in de hoedanigheid van GoT-medewerker en er moet al absoluut niet de term Tweakers en/of GoT boven komen te staan.
Ik bedoel : dat je hier een post zou kunnen zetten in bv. Spielerij, waarin je je zou kunnen aanmelden voor die Tweakers-member-only hub (dat je een username en password zou krijgen die toegang zouden geven tot een private DC Hub, zodat je daar je software kunt sharen/leechen).
Ik bedoel : dat je hier een post zou kunnen zetten in bv. Spielerij, waarin je je zou kunnen aanmelden voor die Tweakers-member-only hub (dat je een username en password zou krijgen die toegang zouden geven tot een private DC Hub, zodat je daar je software kunt sharen/leechen).
dan gaat GoT/t.net meewerken aan illegale activiteiten, en dat mag dus nietOp woensdag 14 november 2001 16:42 schreef AnotherFruitcake het volgende:
Ik bedoel ook absoluut niet dat die moet worden gemaakt door mensen in de hoedanigheid van GoT-medewerker en er moet al absoluut niet de term Tweakers en/of GoT boven komen te staan.
lijkt me sterk dat je alleen freeware gaat sharen, daarvoor hoef je geen hub op te richten, maar volsta je met www.google.com
Je mag doorvragen wat je wil, het gaat toch niet gebeuren
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
en als ik je lief aankijkOp woensdag 14 november 2001 17:04 schreef JvS het volgende:
Je mag doorvragen wat je wil, het gaat toch niet gebeuren
Pak je rust!
Dan al heeeleeemaaaal niet.Op donderdag 15 november 2001 16:19 schreef den the man het volgende:
[..]
en als ik je lief aankijk
Aannames zijn fataal.
Pagina: 1