het "Star Wars: Galactic Battle Grounds" Topic

Pagina: 1
Acties:
  • 132 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-12-2025

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Topicstarter
Allereerst wil ik ff zeggen dat het zo'n grote kloon is van AoE II dat het bijna niet te geloven is, ze hebben niet veel moeite gedaan om dan ook maar iets aan te passen, maar als Star Wars fan vind ik het wel een tof spel..

Ik zelf speel veel met de Galactic Empire en de Trade Federation (met droideka's en AAT's :))

Wat is jullie fav civ en wat zijn jullie tactics?!

Computer Specs

Verwijderd

is het ook echt leuk voor mensen die minder StarWars gek zijn ;) en is de strategische balans net zo goed als in RA2 + Yuri? lijkt mij namelijk niet zo, maar heb alleen nog maar previews gezien, dus kan daar niet over oordelen.

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Topicstarter
het is precies hetzelfde als AoE II en dat is jammer, ik kan dezelfde build order aanhouden en dan rush ik iedereen plat..

Computer Specs

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Topicstarter
wie wil der een keer online spelen?? en wie heeft er wat interessante tactics??

Computer Specs

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:56
Het ziet eruit als een AoEII total conversion.

Een slechte.

Animaties zijn knudde, en het is bijna hetzelfde als AoEII.

LucasArts is wel diep gezonken de laatste jaren...

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Verwijderd

Als je cossacks hebt gespeeld is AOE2 niks meer aan, dus SWGBG zal ook niet veel zijn ben ik bang.

Verwijderd

als ik empire earth niet gespeeld had, had ik het kewl gevonden. Nou dus niet

• Ridge
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 26-11-2025

Ridge

From the Bold & the Beauti

Is hij al uit ???

www.tradealliance.nl

• 7th
  • Laatst online: 31-12-2025

7th

Het is de bedoeling dat hij dezelfde feel en balance heeft als aoe2.
Dat is part of de design plan.
Omdat aoe2 erg lang online getest is en ook word gezien als 1 van de beste rts games is het een logische design plan van die gasten om de aoe2 engine te gebruiken en een lekker korte productie tijd te hebben en snel geld verdienen met kerst verkoop.

Niks mis mee.

Ik vind empire earth wel 1000x beter + mooier.

Oh ja de systeem eisen zijn laag dat speelt ook een rol bij verkoop.

Dit word gewoon een goed verkochte product die "weinig" heeft gekost aan productie( Weinig gekost verschil met andere game productie kosten)

Thy will see the light...

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Topicstarter
Op donderdag 15 november 2001 09:58 schreef Ridge het volgende:
Is hij al uit ???
weet ik niet.. in de *zucht* wereld al wel :)

Computer Specs

• Ridge

Ridge

Iemand een release datum?

www.tradealliance.nl

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Topicstarter
Op donderdag 15 november 2001 17:23 schreef Ridge het volgende:
Iemand een release datum?
www.gonegold.com, kan je daar opzoeken..

Computer Specs

• MTops
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-09-2020

MTops

Just being me...

Op woensdag 14 november 2001 17:10 schreef Mage het volgende:
is het ook echt leuk voor mensen die minder StarWars gek zijn ;) en is de strategische balans net zo goed als in RA2 + Yuri? lijkt mij namelijk niet zo, maar heb alleen nog maar previews gezien, dus kan daar niet over oordelen.
De balans tussen de units en gebouwen zijn perfect... Is ook niet zo moeilijk omdat iedere civ precies dezelfde units en gebouwen heeft met andere namen/graphics... Alleen de researches en andere civ bonuses zijn anders... Slecht gewoon...

Maar verder wel een geinig spel (ik heb AoE nooit gespeeld)

Nostalgie is ook niet meer wat het geweest is...

Verwijderd

Op zaterdag 09 februari 2002 02:37 schreef MTops het volgende:

[..]

De balans tussen de units en gebouwen zijn perfect... Is ook niet zo moeilijk omdat iedere civ precies dezelfde units en gebouwen heeft met andere namen/graphics... Alleen de researches en andere civ bonuses zijn anders... Slecht gewoon...

Maar verder wel een geinig spel (ik heb AoE nooit gespeeld)
Weet hier iemand waar ik aan een strategy guide of user manual voor dit spel kan komen,meschien krijg ik het dan nog eens uit gespeeld.
Ik heb het gekregen maar zonder user manual,zo please help en give me a tip als het mogelijk is.Scan het van mij part en meel het even door of zo. Bijvoorbaard dank.

Verwijderd

Op zondag 10 februari 2002 01:44 schreef mshrak het volgende:

[..]

Weet hier iemand waar ik aan een strategy guide of user manual voor dit spel kan komen,meschien krijg ik het dan nog eens uit gespeeld.
Ik heb het gekregen maar zonder user manual,zo please help en give me a tip als het mogelijk is.Scan het van mij part en meel het even door of zo. Bijvoorbaard dank.
Nou als iemand wat voor me weet hoor en zie ik het morgen wel ik ga lekker maffen.

Verwijderd

Op woensdag 14 november 2001 23:09 schreef Tweaker het volgende:
Als je cossacks hebt gespeeld is AOE2 niks meer aan, dus SWGBG zal ook niet veel zijn ben ik bang.
Ja man! cossacks roelt.

speel wel es met mn broer over lan. de pop. limit is onwijs hoog (meer dan 1000 per team geloof ik zelfs).

wij hadden een hele veldslag nagespeeld. (ieder 500 musketiers, 100 dragoon dingen). was echt vet. gevecht duurde meer dan een half uur :P

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Op zondag 10 februari 2002 10:14 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:

[..]

Ja man! cossacks roelt.

speel wel es met mn broer over lan. de pop. limit is onwijs hoog (meer dan 1000 per team geloof ik zelfs).

wij hadden een hele veldslag nagespeeld. (ieder 500 musketiers, 100 dragoon dingen). was echt vet. gevecht duurde meer dan een half uur :P
ja man cossacks is echt koel, ben altijd de ukraine. vet goeie musketiers enzo. ik ga het zo weer ff spelen denk ik.

Verwijderd

Op zondag 10 februari 2002 01:44 schreef mshrak het volgende:
Ja hoor, de user manual zit aan de binnenkant van het cd-doosje. Aan de linkerkant, kan niet missen. Vreemd dat je hem daar niet hebt zien zitten... :z

• Zephyer
  • Laatst online: 19-12-2025
Op zondag 10 februari 2002 18:51 schreef RefriedNoodle het volgende:

[..]

Ja hoor, de user manual zit aan de binnenkant van het cd-doosje. Aan de linkerkant, kan niet missen. Vreemd dat je hem daar niet hebt zien zitten... :z
LOL :D

[edit]
Morgen the game binnen + add on.... :P

MW | BF1 Stats

Verwijderd

Ik heb de demo gespeeld, maar ook al ben ik een Star Wars fan, ik vond er geen zak aan.

Een rare springende Darth Vader, TIE fighters die raar vliegen... nee, jammer maar helaas. Hetzelfde met Force Commander

Wat Lucasarts had moeten doen is de eerste versie van Force Commander uitbrengen (van de eerste screenshots, dat zag er beter uit)

Afbeeldingslocatie: http://rtsgames.virtualave.net/images/screenshots/screen3.jpg

Verwijderd

Ehm, heeft helemaal niets met GB te maken, maar waarom noemt iedereen droids opeens droideka's, da's toch alleen maar het accent van die councelor in de film, die dingen heten gewoon droids hoor :?

Correct me if I'm wrong.

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Topicstarter
hehe, mijn oude topic is omhoog geschopt, ik heb de addon nu ook en echt een verbetering, er zijn nu ook Air Cruisers, en 2 nieuwe civs, met leuke nieuwe abilities.. heeft iemand hem ook al gespeeld en wil misschien online dit spelen?

Computer Specs

Verwijderd

COOL! :)

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-01 15:53
Op maandag 13 mei 2002 14:12 schreef Forau_diavolina het volgende:
Ehm, heeft helemaal niets met GB te maken, maar waarom noemt iedereen droids opeens droideka's, da's toch alleen maar het accent van die councelor in de film, die dingen heten gewoon droids hoor :?

Correct me if I'm wrong.
OK dan zal ik je even corrigeren droideka's zijn die rol-droids die rollend het gevecht binnenkomen en dan uitklappeen heeft niets te maken met het accent van die councelor.

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Iemand wat screens van galactic battlegrounds?

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• Zephyer
  • Laatst online: 19-12-2025
Nou... ff gespeeld....
Ik vind het nogal lijken op "Starcraft".......
Voor de rest wel leuk omdat ik starcraft ook leuk vond.

Graphics konden beter... da's het enige. :z

MW | BF1 Stats

Verwijderd

iemand die addon al gespeelt?

• Andre21
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-03-2025

Andre21

Inmiddels 39....

Is ie nog ergens te koop?

Blender....

Verwijderd

Is die addon (Clone Campaigns) al ergens gesignaleerd?

Vind GB wel gaaf, ergens. Ok, het is Age of Jedi, maar waarom niet? Beter goed gepikt dan slecht verzonnen, zeg ik maar, en sinds LucasArts enkele games uitbesteed heeft, schiet de kwaliteit opeens wel omhoog.

Nu we het toch over SW RTS-games hebben, kent iemand Rebellion nog, en wat zijn de meningen? Zelf vond ik 'em wel goed, op de klote-interface na. Je zat meer tegen een lelijke 640x480-windows-variant te vechten, dan tegen het empire (of de rebels, al naar gelang je partij).

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Topicstarter
ja, het draait op de Engine van AOEII:AOK..

maar de addon bied veel betere gameplay, nieuwe civs
en de balance is beter...

als je het hele spel hebt, is de addon zeker een aanbeveling..

Computer Specs

Verwijderd

Op vrijdag 17 mei 2002 16:02 schreef RefriedNoodle het volgende:
Nu we het toch over SW RTS-games hebben, kent iemand Rebellion nog, en wat zijn de meningen? Zelf vond ik 'em wel goed, op de klote-interface na. Je zat meer tegen een lelijke 640x480-windows-variant te vechten, dan tegen het empire (of de rebels, al naar gelang je partij).
Rebellion was wel aardig. Ik had er alleen geen geduld voor en ik werd altijd afgeslacht ;(

Maar ik denk dat als je het goed kan, het erg leuk kan zijn

• Ridge

Ridge

Oi zijn er nog mensen die SWBG spelen of met Clone Campaigns ( add on)??

www.tradealliance.nl

Verwijderd

<nitpick>
ook al is het een oud topic): De naam van de Destroyer Droids (de rol droids) is echt Droideka. Volgens mij zelfs Baktoid Droideka!
</nitpick>

Is Clone Campaigns echt de moeite waard?

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-01 15:53
ach voor 25 euro heb je ze alletwee voor mezelf vond ik het wel de moeite waard maar verwacht niks schokkends ofzo
Pagina: 1