Winkels vergelijkbaar met Correct en Sassen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Welke winkels zijn er (met groot hifi/speaker aanbod) zoals Correct in R'dam en Sassen in Venlo. Ook de plaats vermelden aub. Liefst in regio Utrecht en Arnhem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-04 14:15

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Staffhorst op de Lange Viestraat in Utrecht heeft best wel het één en ander staan, met wat luisterruimtes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hobo hier in arnhem is flink groot. Smiths heeft hier in arnhem ook redelijk wat staan alleen niet de top-kwaliteitzooi. das meer voor bij de Hobo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 14 november 2001 20:42 schreef neographikal het volgende:
Hobo hier in arnhem is flink groot. Smiths heeft hier in arnhem ook redelijk wat staan alleen niet de top-kwaliteitzooi. das meer voor bij de Hobo
Klopt. Maar bij Hobo staan ze je aan te gapen als ze denken dat ze niets kunnen verkopen. Viel me enorm tegen. Als ze me fatsoenlijk zouden hebben geholpen met mijn vragen dan was ik misschien wel klant geweest. En bij Smits hebben ze alleen JBL en Bose. Iemand overigens wel eens van het duitse Canton gehoord?

• Duck-Twacy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-10-2024

Duck-Twacy

I'm hit!

Op woensdag 14 november 2001 23:45 schreef MarkW het volgende:

[..]

Klopt. Maar bij Hobo staan ze je aan te gapen als ze denken dat ze niets kunnen verkopen. Viel me enorm tegen. Als ze me fatsoenlijk zouden hebben geholpen met mijn vragen dan was ik misschien wel klant geweest. En bij Smits hebben ze alleen JBL en Bose. Iemand overigens wel eens van het duitse Canton gehoord?
Van Canton lees ik al 20 jaar alleen maar goede testrapporten. Ken ook iemand die wat van ze heeft. Ik denk er serieus aan om een Canton Movie 50 XXL setje te kopen voor mijn thuisbioscoop.
Afbeeldingslocatie: http://www.canton.de/www/images/products/en/movie4.jpg
Koop ze dan wel in Duitsland bij mediacheckpoint voor 1070 Euro (en 60 euro transport, maar ja is wel zo'n 50 kg speakers).

Ik zit nog een klein beetje te denken aan een Rel Storm (maar dan is de sub al even duur als bovengenoemd setje)

2 crush your enemies, 2 win the Tournament