SAS Mod UT II

Pagina: 1
Acties:

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Wat zal het zijn een klein half jaar geleden dat ik hier een topic over starte. *
Ik vroeg jullie toen om reacties en wat jullie graag zouden zien in deze Mod voor UT (misschien nu wel weer unreal2).
Een van de reacties / suggesties die me bijgebleven is dat er een verzoek was naar een vliegdek schip.
En verzoekjes luisteren wij na zie hier:

http://www.planetunreal.com/sas/Mappictures/dev@ox/carrier5.jpg
http://www.planetunreal.com/sas/Mappictures/dev@ox/carrier6.jpg
http://www.planetunreal.com/sas/Mappictures/dev@ox/carrier3.jpg
http://www.planetunreal.com/sas/Mappictures/dev@ox/carrier4.jpg

Wat een half jaarte geleden gold geld nu nog steeds, kom maar op met de reacties en de suggesties (en als het nodig is ook commentaar :) )

Vergeet nog even niet te kijken op de site:
http://www.planetunreal.com/sas/

* = helaas is de search down anders had ik het wel ff kunnen laten zien

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23-01 11:16
Die mod lijkt me op zich wel vet, nu speel ik alleen maar To. Ik had de site al eerder gezien, alleen die site bestaat al een paar maanden, en er is nog nooit wat uitgekomen, alleen screenies.
Die map is wel koel, alleen op het dek zelf een beetje weinig. Een landend vliegtuig zou heeeeel wreed zijn :P

• pica
  • Laatst online: 17:28
Ja, een paar voertuigen op het dek zou wel cewl zijn.. :)

Steam

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:06

Bloodclot

Jawier!

Op woensdag 14 november 2001 17:30 schreef JeanLucPicard het volgende:
Ja, een paar voertuigen op het dek zou wel cewl zijn.. :)
zoals fietsen of een mooi trabantje

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
tja, als je een mod maakt komt er veel bij kijken.
Dat is dus de rede dat ik ook mee doe ervaring.
En waarom jullie alleen maar screenies te zien krijgen komt omdat wij nog druk bezig zijn met het ontwikkelen.
Je brengt toch ook geen software op de markt als die niet werkt, zo is het bij games ook.
De eerste release is een speelbare en daar gaat veel heeeeel veel tijd in zitten.
Hoewel er verschillende mods wel bij het begin direct een super buggy mod uitbrachten het publiek vaak de verkeerde indruk kreeg en het niet meer speeld.
En dat willen wij dus voorkomen dat dat bij ons ook gaat gebeuren.
Dus heb geduld en wacht, en geloof me dat is het waart.
Ik heb uiteraard een beta, en het speelt niet onaardig maar er moet nog veel gedaan worden.
suggesies?????

• Ivo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-01-2025

Ivo

Kun je die beta icq-en? ;) (Het is toch freeware? :? )

• RUXperienced
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-06-2024
Op woensdag 14 november 2001 21:37 schreef BlueAngelGoT het volgende:
Kun je die beta icq-en? ;) (Het is toch freeware? :? )
De beta is een internal release, geloof ik...

Verder ziet t er erg goed uit, maar hoe wordt de gameplay? Als TO, of meer Infiltration?

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Ik zou meer tijd in de levels gaan stoppen, en die wapen renders zijn ook nog niet echt wat het zou moeten zijn. Neem bv dat plaatje van die glock en kijk naar de hand, net alsof er een regenboog op heeft gepiest :+ De levels komen een beetje hoekig over, daar moeten zeker nog meer detail en lighting effects in worden gestopt. En ik zou betere textures gaan maken als je wat verder bent, vooral voor de wapens. Neem een voorbeeld aan TacOps, die wapens zogen eerst ook en nu zien ze er strak en mooi glimmend uit. :)

MechWarrior || Monsters Game

• H-Alien
  • Laatst online: 13-06-2025

H-Alien

aka Schenk

Scarecrow as in de scarecrow die SF speelt en bij R&B zit? :)

Anyways, gezien de grote hoeveelheid SF spelers in het mod team verwacht ik meer (en dat hopen er ook veel) dat het een soort van sf 1.55 maar dan beter wordt (voor de mensen die de huidige versie 1.60 te traag vinden ofzo...idioten :D)

Anyways mijn grootste zorg blijft nog steeds de timing van de mod, ontwikkeling van een speelbare versie duurt lang, deze mod begint net, hebje het gevaar dat op het moment dat net de 1e speelbare versie beschikbaar is UT2 uitkomt...woppa ben je in 1 keer met een volstrekt ouderwetse engine bezig, de overschakeling naar de ut2 engine lijkt me niet 1,2,3 gemaakt en kan je bijna overnieuw beginnen.

www.simsport-racing.com

• edm
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-10-2024

edm

Een suggestie zet de .plan files op de webpagina's van de team members en houdt ze actueel...
Het grootste minpunt van tactical ops vind ik de zeer karige informatie die naar buiten komt over de progress (of het gebrek daaraan). Ik denk dat voor een trouwe gemeenschap van je mod het essentieel is om ze erbij te betrekken...
Elke dag/week een paar regeltjes in een plan file is hierbij mijns inziens een zeer goed middel.

Btw de screenies van SAS zien er veel belovend uit, ik hoop dat jullie (redelijk) snel iets kunnen afleveren.

Succes

Verwijderd

Waar ik op let bij die UT mods zijn de playermodels , de wapenmodellen zijn meestal wel goed. Kijk maar naar de playermodels in TO, ze zien er goed maar de animaties zijn om te janken vind ik :(. Ik hoop dat die sas mod wel goede animaties van de playermodels heeft. Verder zijn de mappen ook erg belangrijk en deze map van het vliegdekschip vind ik er strak uitzien :) complimenten daarvoor. Verder zou een optie op wapenuitbreidingen koel zijn. silencers, kogels die door vesten gaan ,lasers noem maar op :)

suc6 drmee :)

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Op donderdag 15 november 2001 09:53 schreef H-Alien het volgende:
Scarecrow as in de scarecrow die SF speelt en bij R&B zit? :)
ja ik ben die halve zool bij jou uit de clan
offtopic:
Alien kijk gvd eens je mail

FF over die models.
Van UT kun je niet veel beters verwachten, dat kan de engine simpel weg niet aan

• Mikey!
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:04
wat is precies de website (of moet die nog komen :S ) want dit lijkt me wel een strakke mod eigenlijk.

ps: sorry als ik hem over het hoofd heb gezien ofzo :(

Verwijderd

Op woensdag 14 november 2001 16:12 schreef Scarecrow het volgende:
Wat zal het zijn een klein half jaar geleden dat ik hier een topic over starte. *
Ik vroeg jullie toen om reacties en wat jullie graag zouden zien in deze Mod voor UT (misschien nu wel weer unreal2).
Een van de reacties / suggesties die me bijgebleven is dat er een verzoek was naar een vliegdek schip.
En verzoekjes luisteren wij na zie hier:

Wat een half jaarte geleden gold geld nu nog steeds, kom maar op met de reacties en de suggesties (en als het nodig is ook commentaar :) )

Vergeet nog even niet te kijken op de site:
http://www.planetunreal.com/sas/

* = helaas is de search down anders had ik het wel ff kunnen laten zien
wow, leuk is dat om te zien dat er wat met je eigen ideetjes gebeurt(toch maar een copyright op zetten:)) mijn complimenten, het is dat ik niet echt over het web speel maar anders.....(internet verbinding is.......niet best)

het eerder genoemde topic

mochten mensen het niet geloven.

• H-Alien
  • Laatst online: 13-06-2025

H-Alien

aka Schenk

Op donderdag 15 november 2001 13:27 schreef Scarecrow het volgende:

[..]

ja ik ben die halve zool bij jou uit de clan
offtopic:
Alien kijk gvd eens je mail
[ook offtopic]
lol m8 je staat al in me msn lijst, wel zwaar kut :(
[/ook offtopic]

qua tip:

ff wat lenen van een HL mod (kweet nie meer welke), parachute's. Speelde way lang geleden een half life mod waar je als start punt begon in een vliegtuig en je met parachute en al naar beneden sprong waar je vervolgens gewoon in de map verder ging, qua taktiek had je er geen fuck aan maar was wel mega mega gaaf, creert way veel sfeer.

www.simsport-racing.com

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-01 22:40

me1299

$ondertitel

Vind de titanic in TO bruter zo te zien!

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Op woensdag 13 juni 2001 19:31 schreef Nimitz het volgende:
iets met een vliegdekschip,
-echte schaal,
-veel teamplay,
-enteren van uit heli's of boten,
-lastig mikken door golfslag,
-snipen van uit en rondvliegen met heli's
en zo dekking geven,
-bruikbare scheepswapens,
-gevaarlijke munitierooms,
-exploderende brandstof en of vliegtuigen,

misschien ook wat voor CS
Blij???

en ff over dat huit een heli jumpen, dat komt er aan!!!!!
is namelijk al in ontwikkeling sssstttt

Verwijderd

Als jullie beta testers zoeken houd ik me aanbevolen :+

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Tuurlijk, mail maar ff naar "major error" of "jerome-x" zie site bij SAS-Team.
Suc6

Verwijderd

Op donderdag 15 november 2001 13:27 schreef Scarecrow het volgende:

[..]

FF over die models.
Van UT kun je niet veel beters verwachten, dat kan de engine simpel weg niet aan
Kijk dan eens naar infiltration. die hebben wel models die alle kanten uit kunnen kijken met hn gns, hier is ook veel meer aandacht gestoken in de models zelf, verder vind ik het keihard zuigen als de models hun gun op hun heup dragen in realistische anti-terreur mods . daarom zie ik liever mods vor half-life zoals cs of day of defeat :)

Verwijderd

Op vrijdag 16 november 2001 11:09 schreef Scarecrow het volgende:

[..]

Blij???

en ff over dat huit een heli jumpen, dat komt er aan!!!!!
is namelijk al in ontwikkeling sssstttt
ja ik vind ut wel leuk :P

ik heb nog een idee (zal wel weer mijn fantasie zijn)

om bv toegang te krijgen tot wapens en/of rooms moet je eerst een crew member van het schip (bot of speler) die de sleutel heeft killen

ow ja

het schip lijkt meer brits dan US ( en terecht is SAS mod) maar als je er vliegtuigen op zet laat het dan wel harriers zijn

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:32
Kan je ook hersenloos rondknallen... ??

dan vind ik et nl wel leuk... in Cs kan je dat ook regelmatig doen en hoef je niet supertactisch bezig te zijn :)
Pagina: 1