Winamp plugin

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mol99
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 21:34
Ik heb op dit moment een trage pc waarop winamp draait. Als ik nu andere dingen doe zoals het openen van IE of mail dan slaat steeds m'n liedje even vast en begint ie te haperen. Nu was er een plugin waardoor winamp dat niet meer zou doen. Dit weet ik helaas niet zeker en ik weet al helemaal niet waar ik dit kan downloaden. Het was een plugin die als ik mij niet vergis winamp een hogere prio geeft binnen het systeem. Als iemand weet waar ik dit kan downloaden ben ik hier erg mee geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zet anders de buffer hoger...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cenix
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:17
Heb je DirectX geinstalleerd? En is de geluidskaart DX-compatible?

Ik had dit probleem vroeger ook, maar toen ik mijn geluidstoewijzing (waar de audio heen gestuurd wordt) veranderde in DirectX-ondersteunde uitvoer, en mijn parameters wat aanpaste, was dit probleem opgelost.

Probeer het volgende eens,

start winamp -> ga naar settings -> output -> (ik weet 't ff niet zeker meer, maar probeer mp3 output ofzoiets) -> zet in de linker bovenhoek van dit window de actieve geluidskaart op DirectX-onderdteund en stel hieronder de parameters in.

Ik hoop dat je 't een beetje snapt. Zo niet, stuur maar een mailtje naar: cenix@home.nl en dan zal ik een aantal screen-shots toevoegen.

Suc6

Mvg,

Bart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij de output plug-ins de "Nullsoft DirectSound plug-in" gebruiken wil ook nog wel eens helpen