Meestal denk je het gewoon hoor, je hooert iets zagjes, denkt dat je het niet hoort, maar draait je toch om, en heel, ik VOELDE dat je achter me stond. Zoiets heb je ook met net uit je ooghoek iets zien.
Het komt ook wel voor dat je denk dat je voelt dat er iemand achter je staat, en dan draai je je om, en is er niemand, het verschil is alleen dat je deze gevallen niet onthoud.
Op woensdag 14 november 2001 16:07 schreef Diaspar het volgende:
Energie!
Wij kunnen (net als dieren) energievelden voelen en zelfs beïnvloeden.
Kan jij het ook voelen als er een magneet ofzo achter je gehouden word? Dat zijn zeker hele andere energievelden.
Dieren hebben niet het gebrek van rationeel denken, wij wel...
Het is allemaal wat wazig en niet wetenschappelijk aantoonbaar maar het is een feit.
Waarom zou het nou in godesnaam niet wetenschappelijk aantoonbaar zijn? Je doet oorkleepen op bij iemand, of je laat een muziekje spelen, je laat er iemand wel of niet achter staan, en dan moet de voorste raden of er ieamnd achter staat.
Het is ook niet voor jandoedel dat handoplegging (Reiki, niet Yomanda) zo populair is.
Dat is een wetenschap die een paar duizend jaar oud is die men niet kan verklaren maar waarvan wel resultaten bekend zijn.
Maar yomanda is WEl populair, al is het wat anders.....ook door iets waar sommigen wel en sommigen niet in geloven
Waarom blijkt nou bijna alles in de natuur verklaarbaar te zijn, en zoiets wat er volgens velen ook niet is nou niet?
Iedereen is speciaal, behalve ik.