Toon posts:

Dubbele 3D kaart??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een nieuwe 3d kaart besteld! Echter nu wil ik gaan werken met twee 3d kaarten! Nu zal je afvragen waarom

Nou dat komt omdat ik nu een TNT2 kaart van 16Mb heb en volgens mij computer is zes mb in gebruik! Dit houd in dat ik maar tien Mb over heb om games te draaien. Dit geldt dus ook voor mijn nieuwe kaart en ik wil gewoon de volledige Mb's!!!

Weet iemand over een programma is om te zorgen dat Win98SE draait op een kaart en de games op de andere

Of weet Win98Se dat gelijk al?

Heb gezocht naar een programmatje maar niet gevonden!

Iemand een idee

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-04 08:41
lol, your mind is wicked dude. www.google.com en search op, de werking van 3d kaarten;

• Dax
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:29

Dax

Rofl :D, your kidding aaaaaight?

Verwijderd

HAHA nog niet mogelijk volgens mij ;)

Maar mocht je iets ontwikkelen dan hoor ik t graag :)

• Keeper
  • Niet online

Keeper

<3 Ruby

Maar wat voor kaart heb je besteld? Want zoals je leest gaan 2 kaarten niet werken, maar als die nieuwe een beetje goed is, kan je die oude gewoon verkopen natuurlijk :)

• Mister_X
om je op weg te helpen, die 6mb is in gebruik omdat je omdat moment in windows zit, die idd wat van je videogeheugen snoept, maar dat is normaal hoor dude, pas als jij een 3d game opstart dan gooit hij die 6mb weg en zal die pakkenw at ie voor de rest nodig heeft (ligt aan je reso/kleurdiepte/instellingen van het 3D gebeuren)

zo even makkelijk gezegt,

maar koop anders 2 voodoo 2's en zet ze in SLI mode dat komt er wel op neer wat je bedoelt denk :)

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 12:34
Misschien is dit wel wat voor je?

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i.dsp/975072082.jpg

Verwijderd

doe mij maar een :P
op mijn verjaardag samen met de Sint (ben 5 dec jarig gehehe)

• GambitRS
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Wat is dat nou weer voor monsterlijk ding? Past volgens mij nooit in mijn pckast :+

MechWarrior || Monsters Game

• Kippenijzer
  • Laatst online: 16-08 09:43

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Post eens een foto van de andere kant?

Volgens mij past dat ding niet eens in mijn bak, lengte is geen probleem, maar volgens mij zit mijn proc. koeler te dicht bij de AGP om die achterkant van dit kaartje te kunnen huisvesten :-)

• biobak
Op woensdag 14 november 2001 18:52 schreef Kippenijzer het volgende:
Post eens een foto van de andere kant?
oke :)

Afbeeldingslocatie: http://cuttingtheedge.com/hardware/interviews/2001/quantum3d/8way1large.jpg

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 14:24
Op woensdag 14 november 2001 19:07 schreef biobak het volgende:

[..]

oke :)

[afbeelding]
WTF is dat voor videokaart? :o
een test-sample van de voodoo 6500 of zo? :?

• biobak
Quantum3D AAlchemy 8-way VSA-100 videokaartje. Dit is middenklasser. Voodoo5 6000 is de instapper en er is ook nog een high end kaart met 16 VSA-100 chipjes :)

• Mister_X
doe mij maar 1 met 16 kyro2 chippies, HSR RULES

Verwijderd

Op woensdag 14 november 2001 19:13 schreef biobak het volgende:
Quantum3D AAlchemy 8-way VSA-100 videokaartje. Dit is middenklasser. Voodoo5 6000 is de instapper en er is ook nog een high end kaart met 16 VSA-100 chipjes :)
hoe kom je er aan?
doet ie het goed?
was ie duur?
wat heb je er aan?
andere worden vertel meer over
die BIG 3d kaart !?!?!?

Verwijderd

Op woensdag 14 november 2001 19:18 schreef rct999 het volgende:

[..]

hoe kom je er aan?
doet ie het goed?
was ie duur?
wat heb je er aan?
andere worden vertel meer over
die BIG 3d kaart !?!?!?
HAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :D :D

ZIE SOMS NIET DIE [H] STAAN OFZO?!?! :D :D :D

• biobak
Op woensdag 14 november 2001 19:21 schreef iefje het volgende:

[..]

HAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :D :D

ZIE SOMS NIET DIE [H] STAAN OFZO?!?! :D :D :D
LoL.
Ja, hij doet het erg goed. Ik kan er aardig ver mee op m'n rug krabben :)

• Mister_X
HAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAHA>.......

kan niet meer op adem komen.....

• DaZZle
  • Laatst online: 29-06 08:14
dude, jij weet niet waar je het over hebt zeg.

die 6mb is de display buffer. zogauw jij je resolutie verandert, verandert de grootte daarvan. Alleen dat wat je op je scherm ziet is geheugen voor nodig. (speel je dus een spel dan heb je geen geheugen nodig voor windowsprogs in je vidkaart).

Wat jij wil kan wel. Je moet dan een voodoo2 kopen.
Deze kaart is los voor 3d apps en de 2d desktop blijft beschikbaar voor windows. (de 3d kaart blokkeert de output daarvan). Functioneel is het alleen maar lastiger, want door de passthrough verlies je iets signaal en de kaart kan 2d niet veel (max 800x600 meen ik). Bovendien heb je 2 kaarten nodig.
Kortom je hebt zat aan 1 2d/3d kaart.

Indien je meerdere monitoren hebt kan je 1 pci kaart erin dumpen. Dit heb ik ook. Het is helaas alleen niet mogelijk om in windows te kunnen werken op deze kaart EN fullscreen een spel te spelen. Hiervoor heb je een extra pc nodig..

• Kippenijzer
  • Laatst online: 16-08 09:43

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Fuck... Ik snap niet wat die H inhoud... Call me stupid... Maar, na wat zoekwerk ontdekt dat dit kaartje in een of andere wrede realtime graphics rendering compu bak zit... Denk nou niet echt dat ik die bakken snel in V&A zal vinden, is het niet :-)

Jammer... Zou best mijn TNT2 wel in willen ruilen voor het high end model met 16 chips en een Gigje aan VideoRAM :-)

(Simpele rekensom verteld dat het dan dus nog maar 1G/16=64Mb/chip is) Maar dat boeit niet... Het is stoerder dan die suffe GF3! Als dit ding drivers heeft (NOT!) dan draait hij de GF3 er ZO HARD UIT met FSAA!!!!!

(8>

Ja, hier krijg ik nou een GEILE SIK van jah!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:15
[H] is van HardOCP ofzow, gewoon een showplaatje. Deze heeft degene die hem postte dus helemaal niet :)

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-08 19:55
Waar kan je zo'n ding bestellen? :) Doe er meteen maar 2.
Pagina: 1