Geen bron bij t.net?

Pagina: 1
Acties:

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
Aangezien Exirion het nodig vond dit topic te sluiten: [topic=320414/1] krijg ik nu geen antwoord meer op mijn vraag die ik als laatste stelde. (En bedankt. :()

Waarom stond er geen bron vermeld op t.net? Is dat niet ontzettend onprofessioneel? Zo lijkt het net alsof de nieuwsposter dit gewoon uit zijn mouw schudde.

Of ben ik nou de enige die dit raar vindt? :?

De URL van de site zonder bron was:
http://www.tweakers.net/nieuws/19148?

Verwijderd

dubbel dubbel topic topic :P :P

• cornelixnootje1
Op woensdag 14 november 2001 15:54 schreef BAZZA het volgende:
dubbel dubbel topic topic :P :P
xie 't

sorry sorry

Wil iemand die andere ff deleten deleten?

dank dank

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
moved

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

En een newposter mag zelf geen stukkie schrijven van een verschijnsel dat te zien adhv de pricewatch?

• creative8500
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-10 07:57

creative8500

freedom.

Onprofessioneel |:(
Ook een beetje overdreven

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:31

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op woensdag 14 november 2001 15:53 schreef Niek1616 het volgende:
Aangezien Exirion het nodig vond dit topic te sluiten:
Dan had je geen topic moeten openen waarvan er al een aantal liepen. :z

<hr>
En idd, ik vond het ook een wat rare nieuwspost. Kreeg gelijk m'n zwager in paniek aan de lijn, die net dacht aan geheugen kopen. Beetje telegraaf style.

Maar volgens mij was de bron hier de verkoopprijs van geheugenchips en inkoopsprijzen. Dat er geen link bijstaat, betekent niet dat het verzonnen is.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Exirion
  • Laatst online: 23:12

Exirion

Gadgetfetisjist

Op woensdag 14 november 2001 15:53 schreef Niek1616 het volgende:
Aangezien Exirion het nodig vond dit topic te sluiten: [topic=320414/1] krijg ik nu geen antwoord meer op mijn vraag die ik als laatste stelde. (En bedankt. :()
Het staat in PMG bomvol met topics over de geheugenprijs stijgingen, dus je had her en der kunnen lezen dat mensen in een paar uur tijd geen 59 piek meer betalen maar zo rond de 99 piek. Dus waar je de illusie vandaan haalt dat er niks te merken, is mij een raadsel.

Tot nu toe heb je over elk slotje dat je kreeg moeilijk gedaan, dus ik zat al te wachten op een reactie van je. Je stelt overbodige vragen, en daar blijf ik bij.

En dan moet je niet pissig op mij zijn, maar je moet gewoon eens lezen/zoeken voordat je iets post. En dan niet meteen gaan miepen als je een slotje krijgt.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Het klopt dat de nieuwsposter geen andere sites als bron heeft gebruikt. In dit geval was het echt een eigen productie...

Onprofessioneel? Ik zou het eerder professioneler willen noemen... |:(

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op woensdag 14 november 2001 16:03 schreef Moartn het volgende:
Onprofessioneel? Ik zou het eerder professioneler willen noemen... |:(
Precies, ik kan een eigen inbreng toch alleen maar professioneler noemen dan nablaten van andere sites/bronnen.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
'k Sluit me in dit geval aan bij Exirion, het was gewoon het zoveelste zeurtopic over geheugenprijzen... Ik bedoel: voor je post is het toch niet teveel gevraagd om heel even de topiclist door te kijken? Of denk je echt dat je altijd de eerste bent met een topic n.a.v. een nieuwspost?

BTW, hoe kom je erbij dat er niks van te merken is? Bij Xenon zijn de prijzen in 1 weekend verdubbeld! Van 55 naar 59 naar 99 gulden voor 256MB. Ik was zelf nog net op tijd bij MTI om voor 51,- 2 256MB dimms te kopen.

En dat er geen bron bij stond was misschien omdat de nieuwsposter de bron was? Kweenie hoor, ik gok ook maar wat :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• cornelixnootje1
Ik wilde een topic zonder: "Ik heb lekker al 512mb's gekocht voor xxx gulden." En eentje die specifiek ging over de MERKBARE verschillen. In de andere topics was op het tijdstip dat ik dat topic startte heel weinig te vinden. In dit topic zie ik al veel zinnige opmerkingen (bedankt Grrrrrrene! ;)), die hadden ook in dat andere topic kunnen staan Exirion.
Op woensdag 14 november 2001 16:01 schreef Exirion het volgende:
En dan moet je niet pissig op mij zijn, maar je moet gewoon eens lezen/zoeken voordat je iets post. En dan niet meteen gaan miepen als je een slotje krijgt.
Ik heb gezocht maar vond nix anders dan ellenlange draden zonder zinnige (en bovenal concrete) informatie.

En goede moderators laten zich niet in met lichte ergenissen van gebruikers. Ik wordt dan ook liever niet iemand genoemd die 'miept'. Niet erg proffessioneel van je... ;(

• JvS
  • Laatst online: 22:31

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op donderdag 15 november 2001 18:17 schreef Niek1616 het volgende:

En goede moderators laten zich niet in met lichte ergenissen van gebruikers. Ik wordt dan ook liever niet iemand genoemd die 'miept'. Niet erg proffessioneel van je... ;(
Gelukkig proberen we het modereren dan ook niet 100% strak en professioneel te doen. Ik iig niet. Ik doe het wel netjes (hoop ik :P), maar ik doe het voor de lol :o.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op donderdag 15 november 2001 18:17 schreef Niek1616 het volgende:
Ik wilde een topic zonder: "Ik heb lekker al 512mb's gekocht voor xxx gulden." En eentje die specifiek ging over de MERKBARE verschillen. In de andere topics was op het tijdstip dat ik dat topic startte heel weinig te vinden.
Dat is echt pure onzin! Er waren bergen topics te vinden met verhalen over gigantische prijsstijgingen dus ga nu niet doen alsof ik een topic voor niks op slot zet. Je zet me nu haast voor leugenaar :(
In dit topic zie ik al veel zinnige opmerkingen (bedankt Grrrrrrene! ;)), die hadden ook in dat andere topic kunnen staan Exirion.
Als jij een beetje beter had gezocht dan had je precies kunnen lezen wat Grrrrrene je vertelde. Dat zei Grrrrrene zelf ook al, dus ga nu niet alles verdraaien.
Ik heb gezocht maar vond nix anders dan ellenlange draden zonder zinnige (en bovenal concrete) informatie.
Dat ligt toch echt aan jou, en niet aan mij.
Oh please, ga jij mij aub niet vertellen wat een goeie moderator hoort te doen, want je hebt er werkelijk geen idee van wat modereren inhoudt. Anders zou je niet over elk slotje wat je krijgt gaan lopen miepen (dat woord blijf ik gebruiken omdat ik er geen beter woord voor weet). Als jij dat als een belediging beschouwt, dan is dat heel jammer voor je.

Maar als een user over elk slotje wat ie krijgt, een ellenlange discussie (tegen beter weten in) gaat voeren in LA, dan moet diegene zelf maar eens goed gaan nadenken waar ie mee bezig is.

Pagina: 1