Op donderdag 15 november 2001 18:17 schreef Niek1616 het volgende:Ik wilde een topic zonder: "Ik heb lekker al 512mb's gekocht voor xxx gulden." En eentje die specifiek ging over de MERKBARE verschillen. In de andere topics was op het tijdstip dat ik dat topic startte heel weinig te vinden.
Dat is echt pure onzin! Er waren bergen topics te vinden met verhalen over gigantische prijsstijgingen dus ga nu niet doen alsof ik een topic voor niks op slot zet. Je zet me nu haast voor leugenaar

In dit topic zie ik al veel zinnige opmerkingen (bedankt Grrrrrrene!

), die hadden ook in dat andere topic kunnen staan Exirion.
Als jij een beetje beter had gezocht dan had je precies kunnen lezen wat Grrrrrene je vertelde. Dat zei Grrrrrene zelf ook al, dus ga nu niet alles verdraaien.
Ik heb gezocht maar vond nix anders dan ellenlange draden zonder zinnige (en bovenal concrete) informatie.
Dat ligt toch echt aan jou, en niet aan mij.
En goede moderators laten zich niet in met lichte ergenissen van gebruikers. Ik wordt dan ook liever niet iemand genoemd die 'miept'. Niet erg proffessioneel van je...

Oh please, ga jij mij aub niet vertellen wat een goeie moderator hoort te doen, want je hebt er werkelijk geen idee van wat modereren inhoudt. Anders zou je niet over elk slotje wat je krijgt gaan lopen miepen (dat woord blijf ik gebruiken omdat ik er geen beter woord voor weet). Als jij dat als een belediging beschouwt, dan is dat heel jammer voor je.
Maar als een user over elk slotje wat ie krijgt, een ellenlange discussie (tegen beter weten in) gaat voeren in LA, dan moet diegene zelf maar eens goed gaan nadenken waar ie mee bezig is.