Geheugenprijsstijgingen: Wie merkt het?

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
LS,

In dit topic: [topic=316167/5/25]

wordt gevraagd wie er nog gauw wat geheugen bij gaat kopen voor het duurder wordt n.a.v. dit artikel op t.net:
http://www.tweakers.net/nieuws/19148

Hier staat dat het geheugen al hard in prijs aan het stijgen is, maar er wordt geen bron gegeven. |:(
In de pricewatch valt (nog) nix te zien en ik kom verder ook nergens iets tegen wat erop duidt dat ik moet gaan inslaan oid.

Zijn er al mensen die prijsstijgingen waarnemen bij de pc-boer op de hoek? Zou het rendabel zijn nu wat in te kopen en strax te verkopen? Of is dit bericht gewoon een hoax om de verkoop van RAM te stimuleren?

Tell me... :)

PS. Geen "Ik heb lekker toch genoeg geheugen..." reply's aub, daar schiet niemand wat mee op.

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:46
Als je bij Gistron kijkt zie je dat de prijzen weer omhoog gaan. Cheapo RAM was eerst 27,50, nu weer 50 piek
Infineon cas3 is nu evenduur als cas2, dus dat is ook alweer duurder geworden.
Kingston en Viking zijn ook allebei alweer 55 piek geworden (ik heb het hier in alle gevallen over 128MB SDRAM)

Je merkt het dus wel, maar om je erover druk te maken? Infineon cas2 is nog steeds evenduur...

Verwijderd

mijn zoon bestelde Sdram bij Gistron (512) en meldde dat de prijs sedert zondag f 60,- is gestegen. Kan ik niet controleren.
Reepjes intussen voor afgesproken prijs binnen.

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:33

Arjan A

Cenosillicafoob

Check de pricewatch nu nog maar een keer

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

• The System
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-08 13:32
ik had bij gistron geheugen besteld toen het no 89 piek koste... maar heb er 95 voor moeten betalen :(
en dat kan natuurlijk niet... meteen geemaild..

trouwens 89+18=107 had ik moeten betalen
95+18=113
??+??=127 piek heb ik er voor betaald :?

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
Op woensdag 14 november 2001 15:45 schreef Arjan_A het volgende:
Check de pricewatch nu nog maar een keer
gedaan, maar veel verschil zie ik nog niet. Het gaat om luttele guldens gemiddeld. Dat kan ook een reguliere schommeling zijn die het hele jaar door plaatsvindt.

Weet iemand trouwens waarom er geen bron vermeld werd op t.net? Dat vind ik namelijk een (heel) slechte zaak...

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:43

Exirion

Gadgetfetisjist

Hier lopen nu wel genoeg topics over in PMG. Iedereen merkt het, want als we het niet merkten dan zouden we schatrijk zijn ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.