Bg2 throne of bhaal uitgespeelt wat nu ?

Pagina: 1
Acties:

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-02 11:19
Ik heb net throne of bhaal uitgespeelt , en ik ben in een diep gat gevallen :(

Ik bid god op me knieen dat ze in iedergeval een derde deel wat bulders gate maken .
Ik weet dat neverwinter nights eraan komt , en dat Bioware met een starwars rpg bezig is .

Maar het voelt op een of andere manier niet hetzelfde .

• JungleJim
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:36
Je zou de onofficiele add-on (voor BG2: SoA) The Darkest Day kunnen proberen. Die is door TeamBG gemaakt, en is the vinden op http://www.teambg.net/tdd. Volgens de site zou TDD goed moeten zijn voor meer dan 30 uur spelplezier.

TeamBG heeft overigens ook een onofficiele addon voor BGI: TotSC gemaakt, genaamd Dark Side of the Swoard Coast.

Verwijderd

Heb je Torment PlaneScape al gespeeld?
Ik val ook altijd in een gat na zo een spel. Helemaal ingeleefd erin en dan Einde :) Bij Torment was het zelfs een zeer diepe krater :D

• Kid Buu
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Kid Buu

Huh, Pietje?

Op woensdag 14 november 2001 20:17 schreef ItSnows het volgende:
Ik val ook altijd in een gat na zo een spel. Helemaal ingeleefd erin en dan Einde :) Bij Torment was het zelfs een zeer diepe krater :D
Had precies hetzelfde met Final Fantasy 8 toen ik het had uitgespeeld :P

"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."

Verwijderd

Op woensdag 14 november 2001 20:20 schreef Perfect_Cell het volgende:

[..]

Had precies hetzelfde met Final Fantasy 8 toen ik het had uitgespeeld :P
Ook zo iets ja :)

Torment heb ik tijdens mijn vakantie uitgespeeld. 2 weken alleen maar gespeeld en geslapen (eten tijdens spelen :P ). Had ik nog een week vakantie en wist bij GoT niet wat ik moest gaan doen :P

• Hahn
  • Laatst online: 12:49
Ooh ja ik wil BG 2 ook nog eens kopen :) (offtopic, ik ben ff aan het verzinnen welke originele spellen ik wil gaan kopen :+)

The devil is in the details.

• DeepSeven
  • Laatst online: 22-12-2025
Damn, ik zie hier nergens pool of radiance 2 voorbij komen. Dit is ook een heel goede rpg game, en vindt hem heel mooi. Ik had de hele bgreeks gespeeld, en natuurlijk hoop ik ook dat bg3 komt (wat denk ik alleen maar false hoop is :( ), maar een keer wat variatie is niet weg zoals pool of radiance. Ik heb zojuist planescape torment besteld, daar ben ik wel zoet mee tot neverwinter nights hoop ik :P .

• Hahn
Op woensdag 14 november 2001 20:35 schreef Holy_Paladin het volgende:
Damn, ik zie hier nergens pool of radiance 2 voorbij komen. Dit is ook een heel goede rpg game, en vindt hem heel mooi. Ik had de hele bgreeks gespeeld, en natuurlijk hoop ik ook dat bg3 komt (wat denk ik alleen maar false hoop is :( ), maar een keer wat variatie is niet weg zoals pool of radiance. Ik heb zojuist planescape torment besteld, daar ben ik wel zoet mee tot neverwinter nights hoop ik :P .
Planescape Torment besteld? Hij kost 20 piek in de winkel (ooh ja nog eentje om te kopen :o) en dan ga jij um bestellen alsof ie dan weet ik hoeveel goedkoper is (NWN rulezz trouwens :))

Verwijderd

Op woensdag 14 november 2001 20:17 schreef ItSnows het volgende:
Was het niet: Planescape torment ? ;)

• Hahn
Op woensdag 14 november 2001 20:52 schreef ReV3rEnD het volgende:

[..]

Was het niet: Planescape torment ? ;)
dat zeg ik toch.
ooh wacht je quote mij niet :o

• DeepSeven
  • Laatst online: 22-12-2025
Op woensdag 14 november 2001 20:37 schreef Marc00 het volgende:

[..]

Planescape Torment besteld? Hij kost 20 piek in de winkel (ooh ja nog eentje om te kopen :o) en dan ga jij um bestellen alsof ie dan weet ik hoeveel goedkoper is (NWN rulezz trouwens :))
Doet niet zo moeilijk, hij lag gewoon niet in de winkels dus heb ik hem gewoon in een winkel besteld, niet via internet enzo. BTW die van mij is 40 piek.

• Ivo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-01-2025

Ivo

Is NWN dan al uit?

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-11-2025
Je weet niet wat je wilt gaan doen nadat je em heb uitgespeeld, wat d8 je van mij uit te leggen hoe dat spel werkt snap er geen bal van :(

LOL

• KunDun
  • Laatst online: 05-02 11:19
Heb net voor 19,95 planescape torment gekocht :)

Voor de mensen die hem ook voor die prijs willen , hij is te koop bij de Free record Shop :)
Pagina: 1