Home Theater DVD set...

Pagina: 1
Acties:
  • 149 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• VetCool
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:33
http://www.itsonline.nl/Aanbiedingen/

Hiero staat de pioneer van 2699,- . Is deze regiovrij? Is de prijs/kwaliteit verhouding goed? En weet iemand een adres waar hij misschien nog goedkoper is dan dat hij hier staat? Of moet ik nog even wachten op de kerstaanbiedingen? wat raden jullie mij aan?

Dank je.

oi :P

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Regiovrij:

Nee, tis een bekend merk en die wagen zich daar niet aan.

Prijs/kwaliteit:

Op zich is Pioneer echt niet slecht, je moet alleen geen audiofiel zijn. Kwa beeldkwaliteit doet ie echt niet onder voor iedere andere dvd-speler.

Goedkoper?:

Kweet nie.

Kerstaanbieding?:

Wacht es af zou ik zeggen. :)

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Verwijderd

Op woensdag 14 november 2001 16:01 schreef Shove_it999 het volgende:
Regiovrij:

Nee, tis een bekend merk en die wagen zich daar niet aan.

Prijs/kwaliteit:

Op zich is Pioneer echt niet slecht, je moet alleen geen audiofiel zijn. Kwa beeldkwaliteit doet ie echt niet onder voor iedere andere dvd-speler.
Sorry hoor, maar dit slaat echt nergens op.
Waarom is mijn dvdspeler, Pioneer DV444 wel regiovrij dan ?
En Pioneer heeft zo'n beetje de beste dvd spelers.
In de klasse tot 1000 piek de DV 444, en daarboven de 737. Betere spelers in deze klassen zijn haast niet te vinden.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op woensdag 14 november 2001 16:14 schreef Oltje3 het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar dit slaat echt nergens op.
Waarom is mijn dvdspeler, Pioneer DV444 wel regiovrij dan ?
Pioneer DVD's zijn niet regiovrij, als je ze koopt nieuw uit doos. Deze kunnen soms wel regiovrij gemaakt worden.
En Pioneer heeft zo'n beetje de beste dvd spelers.
In de klasse tot 1000 piek de DV 444, en daarboven de 737. Betere spelers in deze klassen zijn haast niet te vinden.
Heb je uberhaupt wel op die link geklikt? Het gaat hier om een compleet systeem met 5 sattelietjes en een dubke en een DVD speler enzo. Van 2699,-. Niet om een DVD speler...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Op woensdag 14 november 2001 16:16 schreef JvS het volgende:

[..]
Heb je uberhaupt wel op die link geklikt? Het gaat hier om een compleet systeem met 5 sattelietjes en een dubke en een DVD speler enzo. Van 2699,-. Niet om een DVD speler...
En welke dvd speler zit daarbij...DV444

• JvS
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op woensdag 14 november 2001 16:20 schreef Oltje3 het volgende:

[..]

En welke dvd speler zit daarbij...DV444
ow, en dan gaat een pioneer setje wel ineens goed klinken? :?

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:53

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op woensdag 14 november 2001 16:28 schreef JvS het volgende:

[..]

Whehe :)

Hoe zie ik het verschil tussen DVD spelers wua beeldkwaliteit? Heb er hier 3 met SVHS en scart aangesloten gehad op mijn teevee en ze geven alledrie even goed beeld :?

- Pioneer 444
- Pioneer 737
- Lenco DV A02

Heb een Sony 72cm platte breedbeeld (Wega trinitron etc).
Snap het niet, want iedereen zit hier te zeggen dat die Pioneer beter enzo is.. is dat soms de optische variant van 'psycho accoustiek' (2001 (c) JvS)?

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – Kophi E18 - keuzestress door regeerakkoord, de checklist van links & meer!

Verwijderd

Op woensdag 14 november 2001 16:28 schreef JvS het volgende:

[..]

Heb ik ergens gezegd dat ze goed klinken ? Nu wil het geval dat het wel degenlijk goed klinkt. ( Pioneer DV444 i.c.m. mijn DD/DTS versterker )

• Baklap
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05-2023

Baklap

Grrr pak icoon ... pak !!!!

Op woensdag 14 november 2001 16:42 schreef nigelator het volgende:

[..]
'psycho accoustiek' (2001 (c) JvS)?
LOL :o

|Avid-Encoding-Editing-Authoring|

• NiGeLaToR

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op woensdag 14 november 2001 16:47 schreef Oltje3 het volgende:

[..]

Heb ik ergens gezegd dat ze goed klinken ? Nu wil het geval dat het wel degenlijk goed klinkt.
OMG!
http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=Oltje
Ben jij een videotheek of is dit een soort 'kijk es hoeveel dvd's ik heb' site?

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – Kophi E18 - keuzestress door regeerakkoord, de checklist van links & meer!

Verwijderd

Gewoon leuk om je collectie bij te houden. Hebben wel meer mensen hoor ! Moet je maar op dvd forums kijken, daar heeft iedereen het. Ongeveer hetzelfde als dat iedereen op GoT zijn complete pc configuratie in zijn sig. zet. :)

• NiGeLaToR

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op woensdag 14 november 2001 17:04 schreef Oltje3 het volgende:
Gewoon leuk om je collectie bij te houden. Hebben wel meer mensen hoor ! Moet je maar op dvd forums kijken, daar heeft iedereen het. Ongeveer hetzelfde als dat iedereen op GoT zijn complete pc configuratie in zijn sig. zet. :)
Owww :) Nou jah.. of je nu je pc of iets anders in je sig hebt, het riekt snel naar 'opscheppen', maar dan wel collectief :P

Verwijderd

Idd collectief opscheppen, leuk pc'tje heb je trouwens ;)

• Chilly_Willy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-03 10:59
Ik zou dit nooit doen. Dit is geen home theater.
Je hebt wel surround ja. Maar niet volgens de specs.

Alle 5 de speaker moeten full-range zijn, en dat zijn ze niet.

Koop liever een goeie DD/DTS receiver van > f 1000,- met goeie speakers.

Je moet maar zo denken: SIZE DOES MATER!! >:)

Coïtus ergo sum

Verwijderd

www.elvic.nl kies daar maar wat uit.
regiovrije dvd spelers MET garantie.
En wel Pioneer nemen he?

• NiGeLaToR

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op woensdag 14 november 2001 17:16 schreef Oltje3 het volgende:
Idd collectief opscheppen, leuk pc'tje heb je trouwens ;)
U make me laugh :)
Hijs alleen stuk :P Kutzooi.. al 9 dagen in de RMA bij Gistron.. wel nog 256Mb cas2 Infineon bijgekocht :)

Magoed.. ontopic, ik denk dat je dat setje moet proberen. Maar de mensen die gereageerd hebben kunnen gelijk hebben.
Dusss specs zoeken, luisteren en vergelijken. Merk wel op dat de mensen die hier veel audio weten niet erg gecharmeerd zijn van 'setjes', maar dat dat best jou behoeftes kan vervullen :)

Succes!

Verwijderd

Op woensdag 14 november 2001 18:11 schreef nigelator het volgende:

[..]

Magoed.. ontopic, ik denk dat je dat setje moet proberen. Maar de mensen die gereageerd hebben kunnen gelijk hebben.
Dusss specs zoeken, luisteren en vergelijken. Merk wel op dat de mensen die hier veel audio weten niet erg gecharmeerd zijn van 'setjes', maar dat dat best jou behoeftes kan vervullen :)

Succes!
Idd, gewoon zelf gaan luisteren. Die dvd speler is zowiezo heel erg goed. Wat die versterker is, dat zou ik niet
weten. Als het niks is kan je toch een andere versterker kopen ? :)

Verwijderd

Op woensdag 14 november 2001 18:30 schreef Oltje3 het volgende:

Als het niks is kan je toch een andere versterker kopen ? :)
als jij betaalt.... |:( |:( :z :Z :7 :7

• NiGeLaToR

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op woensdag 14 november 2001 18:56 schreef wiebe het volgende:

[..]

als jij betaalt.... |:( |:( :z :Z :7 :7
ERM ?!?!?! |:( |:( :z :Z :7 :7

Wat wil je nog weten btw? Of wij em ook gaan kopen? Nee.
Of als ik in jou schoenen stond het zou gaan kopen? Mwoah, misschien. Ik zou naar de winkel gaan en gaan luisteren naar een film/cd die je echt goed kent en die een beetje wat vraagt van je stereo. Dan ga je luisteren. En zelf aan de knopjes zitten. Dan kijk en luister je ook nog naar andere opties en varianten. Probeer naast een sub-satteliet oplossing ook te kijken naar 'echte' speakers, ook al zijn die niet super groot oid. Gewoon vergelijken. Danne kan je daarna es kijken welke je neemt.. om eerlijk te zijn ziet het er goed uit... maarjah, ik ken alleen maar domme mensen die een stereo 'for the looks' kochten :P

Verwijderd

We hadden het erover dat je beter zelf kon gaan luisteren naar die set. Als het niet klinkt, kan hij die dvd speler kopen met een andere versterker. Die is nl. ook los te koop. :+

• NiGeLaToR

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op woensdag 14 november 2001 19:31 schreef Oltje3 het volgende:
We hadden het erover dat je beter zelf kon gaan luisteren naar die set. Als het niet klinkt, kan hij die dvd speler kopen met een andere versterker. Die is nl. ook los te koop. :+
Pcies.. :)

Waarom zijn wij elkaar nog nooit tegengekomen ergens, bij het luisteren naar een nieuwe set? We moeten zo'n beetje the only few zijn die dat doen als ik zo de topics zie over audio dingen :) (Behalve Jag (c), JvS (c) e.d. (c) natuurlijk :) (c) ).

• FoxMan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08-2025
Het is een heel leuk setje, maar niet regiovrij, zoals de meeste setjes in nederland (in tegen stelling tot australie :(). Bij de harense smid kun je hem trouwens voor 2499 ophalen :)

LinuxFox, because penguins aren't even furry

• NiGeLaToR

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op woensdag 14 november 2001 19:56 schreef FoxMan het volgende:
Het is een heel leuk setje, maar niet regiovrij, zoals de meeste setjes in nederland (in tegen stelling tot australie :(). Bij de harense smid kun je hem trouwens voor 2499 ophalen :)
Je kan je ook afvragen hoe vaak je regiovrij gebruikt.
Je kan ook bij die site die hierboven staat informeren wat dat gaat kosten voor die dvd speler. Dan ist zo geregeld.

Verwijderd

Ik heb die dvd speler bij mediamarkt vandaan voor 850 regiovrij. Ik zou als ik jou was wel een regiovrije nemen. Ik zag er eerst ook het nut niet van in, maar nu begin ik toch steeds meer andere regios te kijken. En dan is het toch makkelijk als hij al omgebouwd is. :)

• VetCool
  • Laatst online: 19:33
Op woensdag 14 november 2001 19:56 schreef FoxMan het volgende:
waaro zit die harense smid? :)

oi :P

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-03 21:46
Kan iemand mij vertellen hoe dat nou precies met die regiocodes zit?? Welke DVD spelers zijn regiovrij en is het echt noodzakelijk een regiovrije te nemen? Hoe zit het met die regio-indeling? (denk er aan om binnenkort ook maar eens eentje aan te gaan schaffen :) )

• JvS
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op woensdag 14 november 2001 23:56 schreef devv05 het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe dat nou precies met die regiocodes zit?? Welke DVD spelers zijn regiovrij en is het echt noodzakelijk een regiovrije te nemen? Hoe zit het met die regio-indeling? (denk er aan om binnenkort ook maar eens eentje aan te gaan schaffen :) )
Daar kan je misschien beter een topic over openen, maar als je net begint aan DVD's en je bent niet van plan (dure) import te halen, dan zou ik me er niet druk om maken

[search=regio regiovrij] :)

kom je uit bij dit topic:

[topic=306716/1/100]

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:04

JT

VETAK y0

Ik heb de set gehoord, maar dan alleen met andere speakers, een magnat setje van 2 ruggen. En ik moet zeggen, dat ALS dit setje slecht klinkt voor home cinema (wat ik dus niet zeker weet omdat ik de speakers niet heb gehoord), dat het niet aan de dvd speler/receiver ligt ! Goe geluidje zat erin hoor, snelle effecten plaatsing enzo. Voor muziek weet ik niet, heb ik niet gehoord.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Op woensdag 14 november 2001 23:56 schreef devv05 het volgende:
Europa is regio2, America Regio1 en Australie regio4.
Er zijn nog meer regio's, maar die zijn voor mij niet aantrekkelijk.
Ik bestel regio1 en 4 omdat regio 1 uitvoeringen, vaak veel completer zijn dan europese uitvoeringen. Er zit nl. vaak een DTS track bij, wat ze bij de Europese nog wel eens willen vergeten. Je moet het met regio1 alleen vaak zonder NL. ondertiteling stellen.
Regio4 daarintegen, heeft wel bijna altijd NL ondertitels. Hier bestel ik dan ook DVD's . En het om te zeggen dat het nu duurder is ?
Nee, het is vaak juist goedkoper :7

B.v. Op www.ezydvd.com.au is nu de Actie: 2 voor 50 aussie dollar, is inclusief verzenden zo'n 80 piek voor 2 DVD's.
Terwijl je voor 2 van deze titels in NL al meer 120,- betaald. :( ( Titels waaronder Gladiator, The Partiot en vErtical limit ! )
Pagina: 1