The mystery of life isn't a problem to solve, but a reality to experience. A process that cannot be understood by stopping it. We must move with the flow of the process. We must join it. We must flow with it. - Jamis
c&c 1 is een dos versier ? spel ja probeer het via command
Ben Dis... dyc... dic... Dyslexie
Nee, de win95 versie.
The mystery of life isn't a problem to solve, but a reality to experience. A process that cannot be understood by stopping it. We must move with the flow of the process. We must join it. We must flow with it. - Jamis
heb jij de eerste versie van C&C? of C&C win95??? de eerste zou het denk ik niet doen.. (of vraag het aan westwood)... voor de rest zou ik het niet weten.. zal wel ff kijken of hij het bij mij doet denk het haast niet
[edit]
je was al aan het typen, hij zou het moeten doen dan.. 1 mom dan kijk ik zelf even
[edit]
je was al aan het typen, hij zou het moeten doen dan.. 1 mom dan kijk ik zelf even
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
nee, hij heeft het over de win95 versie, bij mij werkt het nl ook niet, hij wil functies aanvragen in de kernel.dll, en die functies bestaan niet in winxp
Dude, doe geen moeite... ik heb 4 dagen gekeken of er een oplossing is voor het probleem dat C&C 95 niet wil werken onder zowel XP als 2K. 
Het zal niet gaan werken. De enige oplossing is een dualboot met Windows98/Me maken.
C&C1 DOS versie werkt wel onder WinXP met compatibility mode aan overigens. Zoek maar ff op mijn naam, dan kom je vanzelf wat dingen tegen. Het netwerk zal het overigens niet doen omdat de IPX/SPX implementatie van XP niet wordt herkend door C&C, C&C Gold en Redalert1...
Mocht het het je wél lukken om C&C Gold aan de praat te krijgen op wat voor manier dan ook, dan hoor ik het graag!
Het zal niet gaan werken. De enige oplossing is een dualboot met Windows98/Me maken.
C&C1 DOS versie werkt wel onder WinXP met compatibility mode aan overigens. Zoek maar ff op mijn naam, dan kom je vanzelf wat dingen tegen. Het netwerk zal het overigens niet doen omdat de IPX/SPX implementatie van XP niet wordt herkend door C&C, C&C Gold en Redalert1...
Mocht het het je wél lukken om C&C Gold aan de praat te krijgen op wat voor manier dan ook, dan hoor ik het graag!
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
[ offtopic ]
Oke weer een reden derbij om geen XP te gaan gebruiken !
Oke weer een reden derbij om geen XP te gaan gebruiken !
dikzak
Pagina: 1