Toon posts:

Airflow Intake

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik wou dus een 80 mm Sunon fan als intake gebruiken (heb er al een als outtake), alleen is het een beetje moeilijk om bij mijn kast aan de voorkant een gat te boren. Moet namelijk de power en reset led gaan en de front-usb poorten gaan verplaatsen. Is opzich niet zo moeilijk maar toch ;)

Nu wou ik dus een de zijkant van mijn kast rechtsonder een gat boren, en dan door middel van een schotje zorgen dat de luchtstroom van richting verandert wordt zodat er toch lucht rechtstreeks mijn kast in wordt geblazen.

Nu was mijn vraag: *roffel*roffel*
Heeft iemand dit wel eens gedaan? Wat zijn de mogelijke problemen waar ik tegenaan loop? etc...

en nee, ik ga dus echt geen gat aan de voorkant boren :)

Verwijderd

Klinkt wel goed, maar zal wel meer herrie gaan maken. :)

Verwijderd

Topicstarter
Meer herrie, waarom dat? Dat ding maakt al genoeg kabaal :P

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:15

breinonline

Are you afraid to be known?

Dat zou gewoon moeten werken, ik zou niet weten wat voor probleem het zou kunnen opleveren.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• Righteye
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-03 08:27

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Kun je dan niet beter gewoon een blowhole aan de zijkant van je kast maken en daar een fan achter hangen ?
Als je een outtake aan de achtekant van je PC hebt zitten, stroomt de lucht dan toch wel van voor naar achter.
Zelfde resultaat, alleen geen fan op de voorkant....

Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website

Verwijderd

en dan om de week je pc stof zuigen. :)

• Subz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ja het is wel aan te raden om daar een stof filter voor te doen anders is het elke week je peecee stogzuigen ja
Pagina: 1