Nieuws en informatie over IPv6 @ Fix6.net | Hosting met IPv6 nodig? Bekijk de IPv6-hosters lijst op Fix6.net/ipv6-webhosting
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
jaja blaat ik had een black entry server maar daar zit een deurtje voor en dat wil ik niet.Op woensdag 14 november 2001 14:47 schreef Demoniac het volgende:
1) Gebruik de n**kende Zoek
2) Lees de n**kende VGV (Vaak Gestelde Vragen)
3) Ga naar Tweakshop.nl
en de meeste case waar ik op uitkom zijn OF plat
[casemoddermode]
dan maar je hem toch zelf zwart.
[/casemoddermode]
ja oke maar als die al zwart is dat makkelijker
[editmode] HET IS DEURTJE!!!! [/editmode]
Nieuws en informatie over IPv6 @ Fix6.net | Hosting met IPv6 nodig? Bekijk de IPv6-hosters lijst op Fix6.net/ipv6-webhosting
Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.
Maareh, in dat geval, neem een Aopen HX08, spuit um zwart en zaag een extra fanhole voorin... Aopen kasten heersen
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Ik geef toe, je moet er maar op komen
Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website
wow wat een vet idee! Ga ik ook doen!Op woensdag 14 november 2001 15:20 schreef Righteye het volgende:
Koop een standaard witte kast, verf hem zwart en boor er met een gatenzaag 4 gaten in.
Ik geef toe, je moet er maar op komen
Is ietwat kleiner dan 1030, met 1 5 kwart slot minder...
Volgens mij zijn de modellen zonder deurtje alleen in het Beige te krijgen (zie site van Chieftec.Op woensdag 14 november 2001 15:31 schreef Sundead het volgende:
Antec heeft ze idd wel zonder deurtje, das de SX830 als ik me niet vergis...
Is ietwat kleiner dan 1030, met 1 5 kwart slot minder...
Het deurtje van de Entry Level Server is simpel te verwijderen (ziet er dan alleen niet zo mooi meer uit)
Homeserver specs: Dell Latitude D400 / 1GB mem / 160GB Seagate 5400.3 2.5" / 3Com 3c575 Cardbus NIC / Atheros AR5413 hostapd WLAN / FreeBSD 7.2
Verwijderd
Maak er zelf een van plexiglass (zwart b.v.) 5mm,heb ik zelf ook gedaan,en met beugels/lijm in elkaar zetten,custom kast best leuk/mooi om te doen.
Success!
Warezhelp
Die kast is echt ziek gewoon hij iedereen heeft er zoon een daarom zou ik hem nie nemen, neem zoon eentje als mij jasper die roeleert nog meerOp woensdag 14 november 2001 16:22 schreef _subzero_ het volgende:
Ze hebben deze kast [afbeelding] Je kan ze denk ik wel mailen en vragen of ze em hebben in het zwart
Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.
Op woensdag 14 november 2001 16:54 schreef Cloontje het volgende:
[..]
Die kast is echt ziek gewoon hij iedereen heeft er zoon een daarom zou ik hem nie nemen, neem zoon eentje als mij jasper die roeleert nog meer
Verwijderd
http://www.chieftec.com
pics:

Orchid 860B
Product: Computer case - midi
Model: Orchid 860B (Black)
Board Size: ATX / MicroATX
Drive Bays: 3 x 5.25", 2 x 3.5" hidden, 2 x 3.5"
Power Supply: optional,
Features
All covers are black colored
Hydraulic case, one button operation
Easy and quick installation
Screwless snap-on front panel
Two side covers
Removable mainboard plate
Removable and screwless 3.5" drive frame
Optional 2 cooling fans
CE/FCC approval
Specifications
Type: ATX midi tower
Case Material: Metal
Main Board Size: ATX / MicroATX
Drive Space: 3 x 5.25", 2 x 3.5" hidden, 2 x 3.5"
Expansion slots: 7
Led display: Power, HDD
Second fan: 6cm x 1 & 8cm x 1 (optional)
Power supply: optional, see our power supplies range
Weight: NW:6.5 kg, GW 8.0 kg (without power supply)
Dimensions (WxDxH): 190 x 445 x 490 mm
is wel vet

is ook wel mooi maarja das een groot deurtje
ja das een mooieOp donderdag 15 november 2001 16:54 schreef -Dissection- het volgende:
FK-320 Bigtower 300W CE Zwart
[afbeelding]
Ze hebben hem bij Computerland
naja dan neem ik die DA-01BD
van chieftec wel MET DEURTJE achja die sloop ik er wel af Nieuws en informatie over IPv6 @ Fix6.net | Hosting met IPv6 nodig? Bekijk de IPv6-hosters lijst op Fix6.net/ipv6-webhosting
ff 1 ding..Op vrijdag 16 november 2001 11:29 schreef Pacthon het volgende:
[..]
ja das een mooiemaar en zit een deurtje in..
naja dan neem ik die DA-01BD [afbeelding] van chieftec wel MET DEURTJE achja die sloop ik er wel af
neem die KAST NIET als je het deurtje eraf gaat alen
dan ziet het er HELEMAAAL niet meer uit.. ik heb die kast zelf.. deurtje kan er heeeel simpel af.. maar dan word ie echt neit mooier
naja success met je keuze
btw die kast is ene CHIEFTEC DA-01-BD
als je de DA-01-B neemt heb je hem zonder deurtje
die met en zonder deur hebbe ze of kunnen ze bestellen bij memo systems.. en bij tweakshop.nl hebbe ze ze ook beide.. maar tweakshop levert ze zonder PSUvoor 5 piek minder dan ciompuland MET PSU en dan nog te denken aan die 35piek verzend ksoten van de tweakshop
waar is die te koop??Op donderdag 15 november 2001 12:28 schreef Pacthon het volgende:
[afbeelding]
is ook wel mooi maarja das een groot deurtje
Audi A8 W12 6.0
Je kan ze denk ik wel mailen en vragen of ze em hebben in het zwart