Dus je bedoeld eigenlijk:
Hoi, ik heb nog een setje liggen van creative, de dtt2200. Deze heb ik over. Wie wil deze van mij overnemen? En wat bied je ervoor?
Hoi, ik heb nog een setje liggen van creative, de dtt2200. Deze heb ik over. Wie wil deze van mij overnemen? En wat bied je ervoor?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
50-70% van de nieuwprijs?
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Leuk setje hoor!
Maar dat ding van een half jaar oud dat je nog kwijt wil-> What is it???
of begrijp ik t verkeerd (wees s duidelijk)
Maar dat ding van een half jaar oud dat je nog kwijt wil-> What is it???
of begrijp ik t verkeerd (wees s duidelijk)
wat is er onduidelijk aan?
ik kan een dtt2200 setje kopen van een half jaar oud en vroeg me af wat die dignen nog waard zijn dan
ik kan een dtt2200 setje kopen van een half jaar oud en vroeg me af wat die dignen nog waard zijn dan
Verwijderd
Het woordje en deed in deze zinsopbouw een beetje stof opwaaien, waardoor het niet helemaal duidelijk wasOp woensdag 14 november 2001 14:24 schreef steve-a17 het volgende:
wie zou nu nog dit speakersetje kopen en wat geven voor een tweedehands setje van half jaartje oud?
f150,- vind ik idd een mooi prijsje.. Heb zelf ook de DTT2200, is relaxed.. Check uiteraard wel of alles werkt..
En ik mag aannemen dat je een 5.1 kaart hebt, dat spreekt voor zich.. Toch?
nou heb op het moment nog een awe 64 kaartje maar als ik de speakers neem neem ik er een 5.1 player bij met digitale uitgang in ieder geval die versie
Pagina: 1