specs | Linux is like a Wigwam, no windows, no gates, only an apache inside!
Verwijderd
en je verklaard iedereen gelijk voor gek die dat doet.
vind dit een
Verwijderd
dan vind je je vriend zeker wel gekOp woensdag 14 november 2001 13:54 schreef 9nevermind9 het volgende:
welke *** speelt hier nog online spellen zoals quake III en unreal tounament met een TRACKBALL muis??!!!??
Maar ik zal even serieus reageren:
Nee ik niet, ik gebruik een muis, omdat ik dat het prettigst vind. En mensen die een t.Ball prettiger vinden moeten die gewoon gebruiken.
/dat klinkt al anders
Optical is gemakkelijker vind ik..trackball is gewoon iets minder.
Ter land, ter zee en in de kroeg
ik wil gewoon ff weten wie er in de meerder heid zijn trackball gebruikers of de normale muis gebruikers
Logitech heeft ongeveer 40 muis modellen en 3 trackball, hummm wat zou er meer gebruikt worden?
Verwijderd
met zo'n ding gewerkt om het effect op je duim te merken.
Langer dan een uur of vijf achter elkaar nog niet gehaald
bij mijn weten...
Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.

(PS let niet op dat gelul r bij)
Verwijderd
Voor de games vind ik een trackball nog steeds het fijnst, en een pennetje is voor het normale werk veel beter dan een muis of trackball (betere houding)
Ja ja ja Nee !!
ehh...ik zou het niet wetenOp woensdag 14 november 2001 14:09 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
Wat denk je zelf?
Logitech heeft ongeveer 40 muis modellen en 3 trackball, hummm wat zou er meer gebruikt worden?
Zo'n eentje heb ik ookOp woensdag 14 november 2001 14:36 schreef BoneFly_ het volgende:
Heb zo'n muis zonder draadje met zo'n balletje onderin
Staat iets zoals Logitech op
Muizen vind ik kolere-dingen (onze kat niet), de draadloze muisjes zou ik kwijt raken
Trouwens, bijna al mijn vrienden heb ik al overtuigt, de meesten gebruiken ook een trackball, 1tje heb precies degene die ik wil hebben, een trackman marble MET scroll-wheel... maar die dingen verkopen ze niet meer
* digital8 is het daar helemaal mee eens..,Op donderdag 15 november 2001 18:07 schreef Thufir_Hawat het volgende:
Ik gebruik sinds 3 jaar een heuse Logitech Trackman Marble, het is een bijna perfect apparaat. Het enige nadeel is dat ie geen scroll-wheel hep
Muizen vind ik kolere-dingen (onze kat niet), de draadloze muisjes zou ik kwijt raken
Trouwens, bijna al mijn vrienden heb ik al overtuigt, de meesten gebruiken ook een trackball, 1tje heb precies degene die ik wil hebben, een trackman marble MET scroll-wheel... maar die dingen verkopen ze niet meer
alleen is het wel kut dat logitec nog steend niet de juiste drivers voor mijn TrackMan Marle+ uitgebracht heeft
Ik ga iig niet meer terug naar een "normale" muis..,
maargoed ieder zijn eigen meening...
Verwijderd
Trackman Marble FXOp woensdag 14 november 2001 22:39 schreef Solosmots het volgende:
Ik, Q3 en vooral Q2:
[afbeelding]
(PS let niet op dat gelul r bij)
heerlijk dingetje he? ik heb hem nu al heel lang en ik blijf erbij: het is de beste aankoop voor mijn pc geweest....
Hij ligt heerlijk in de hand, speelt ook nog lekker en heeft denk ik wel bij mij RSI voorkomen
En ook ik heb diverse vrienden kunnen overtuigen van het gemak van de MarbleMouse
If you didn't win today, you can always win tomorrow
Maar goed, ding ziet er wel tof uit