Toon posts:

vreemden in Messenger??

Pagina: 1
Acties:
  • 165 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Gisteravond was ik met een kennis aan het chatten. Opeens werd er zowel bij mij als bij hem een nieuw venster geopend met een chat waarin wij zaten en nog twee onbekende mensen... Heel vreemd dus. Iemand een verklaring hiervoor?
Misschien een nieuw soort virus/spam of een gevolg van dat Microsoft chat tegenwoordig is geintregeerd in messenger???

• HappyFun
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op woensdag 14 november 2001 13:54 schreef kvdelft het volgende:
Gisteravond was ik met een kennis aan het chatten. Opeens werd er zowel bij mij als bij hem een nieuw venster geopend met een chat waarin wij zaten en nog twee onbekende mensen... Heel vreemd dus. Iemand een verklaring hiervoor?
Misschien een nieuw soort virus/spam of een gevolg van dat Microsoft chat tegenwoordig is geintregeerd in messenger???
* HappyFun heeft keer gehad op een LAN:
Logde met mijn MSN Messenger gegevens in op Trillian.
Nu logde ik in op een andermans PC..
2 dagen later start ik op me eigen PC MSN op en tada.. had al zijn "kennisen" in me lijst :P

Defunctus Deo Juvente

• Chillout
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-09 22:19
waarschijnlijk heeft MSN perongeluk wat mensen uitgenodigd :)

• veldmuis
  • Niet online
ik heb ook gehad dat er opeens iemand in me lijst stond die ik niet kende :(

nadat ik me wachtwoord heb verandert trouwens niet meer...hoop niet dat iemand me w8woord kent :(

Verwijderd

ik heb dat ook wel eens dat mensen mij adden en ze beweren opeens dat zij mij niet ge-add hadden en ik hun ook niet vaag :?

• veldmuis
  • Niet online
Op woensdag 14 november 2001 16:05 schreef mafiasven het volgende:
ik heb dat ook wel eens dat mensen mij adden en ze beweren opeens dat zij mij niet ge-add hadden en ik hun ook niet vaag :?
ow jah dat heb ik zovaak gehad

moet je gewoon gaan schelden, dan blokkeren ze je, en kan jij ze van je lijst af gooien, en heb je nergens meer last van :D

Verwijderd

Op woensdag 14 november 2001 16:08 schreef ikbenveldmuis het volgende:

[..]

ow jah dat heb ik zovaak gehad

moet je gewoon gaan schelden, dan blokkeren ze je, en kan jij ze van je lijst af gooien, en heb je nergens meer last van :D
hahahaha lol :D ik zal de tip onthouden.. naja meestal zeg ik gewoon dat ik ze ga blokkeren en daarna del >:) :+

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

jah heb ik ook wel eens, vaag buggie in msn waarschijnlijk

• Garfield|IA
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Weird ja ik heb dit nog nooit meegemaakt, denk dat het een bugje is van Messanger.

Gisteren las ik op software ook al een bericht hierover: [topic=319849/1/25] vaag hoor :?

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-12 13:51
Op woensdag 14 november 2001 16:55 schreef Devil_2000 het volgende:
Weird ja ik heb dit nog nooit meegemaakt, denk dat het een bugje is van Messanger.

Gisteren las ik op software ook al een bericht hierover: [topic=319849/1/25] vaag hoor :?
hmm, normaal kan je wel iemand een bericht sturen zonder dat ie in je lijst staat, maar dat er zomaar onbekenden in een conversatie worden gegooid, zal een bug zijn, of een virus ofzo.
[editted]/me las verkeerd |:(

• boswandeling
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:03
Ik had dat vanavond ook ik zat ff op pc opeens een vriend van mij en werden in een venster gezet met nog 2 anderen we konden niet naar ze praten maar wel andersom echt vaag

Verwijderd

mijn leukste ding aan mijn computer is
dat hij zonder dak iets doe een blauw scherm laat zien
leuk he ja, dat was het wel zo'n beetje

:? oh ja en daarna stop die dermee ;)
Pagina: 1