De title geeft denk ik vrij duidelijk aan wat ik probeer te maken. Volgens mij moet ik daar CSS voor gebruiken.
Ik heb even een eerste schop in de goede richting nodig.
Ik heb even een eerste schop in de goede richting nodig.
Verwijderd
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
| <body bgcolor="#DDDDDD">
<table cellspacing="0" cellpadding="0" border="0">
<tr>
<td colspan="3" bgcolor="#FFFFFF">[img]""[/img]</td>
</tr>
<tr>
<td bgcolor="#FFFFFF">[img]""[/img]</td>
<td>
<table cellspacing="0" cellpadding="5" border="0" bgcolor="#EEEEEE">
<tr>
<td>THIS</td>
<td>IS</td>
</tr>
<tr>
<td>A</td>
<td>TABLE</td>
</tr>
</table>
</td>
<td bgcolor="#333333">[img]""[/img]</td>
</tr>
<tr>
<td colspan="3" bgcolor="#333333">[img]""[/img]</td>
<tr>
</table> |
1
2
3
4
| TABLE {
border-style: outset;
border-width: 2px;
} |
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Ik zal hem voorstellen aan de klantOp woensdag 14 november 2001 14:20 schreef RM-rf het volgende:
overigens DeFeCt, border-style:outset is hardstikke Dope, gebruik hem graag in onmouseover-styles (en met mij ook bv. microsoft)
Dank.. deze schop had ik nodigOp woensdag 14 november 2001 14:20 schreef RM-rf het volgende:
code:
1 2 3 4TABLE { border-style: outset; border-width: 2px; }
zou je al een flink end in de juiste richting moeten brengen, enkel is de vraag in hoeverre dit ondersteund wordt, dacht dat vanaf msie5 dat redelijk goed gaat (daat kan je dat per TD en TR doen)
misschien is het ook beter de style toe te passen op een een span om de tabel heen, normaal worden de table styles ook op tussenliggende borders (dus tussen de cols en rows in) toegepast.
overigens DeFeCt, border-style:outset is hardstikke Dope, gebruik hem graag in onmouseover-styles (en met mij ook bv. microsoft)