Toon posts:

Tutorials voor 3D Studio Max

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo daar allemaal, ik zoek goede Tutorials voor 3D Studio Max. Printable wel te verstaan, geen HTML shit. Als er mensen zijn die een aantal URL's weten thanx.

Groetjes :-)

• jurriaan
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-06 02:04

Wees verantwoordelijk voor je eigen daden

Verwijderd

Topicstarter
Zeer hartelijk bedankt voor deze URL's waar ik dus geen flikker aan heb... van die vier opgegeven werken er maar twee. En de twee die het doen zijn online tips. En dat is nou net wat ik NIET zocht. Deze sites heb ik zelf ook wel kunnen vinden. Zoals ik al zij een PRINTABLE (eentje die je kan downloaden in PDF of RTF formaat!!!) version van een tutorial. Maar ja lezen schijnt moelijk te zijn he...

Maar goed evengoed bedankt voor het proberen.

Ik wacht verdere reacties af. :-)

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-08 13:58

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Ik krijg sterk de indruk dat het de laatste keer is dat iemand Sandertje helpt :( naja, weet je wat je doet, als je de handleiding niet hebt, loop dan in elk geval naar een boekenzaak om een goed 3DMax boek te kopen.. of is 150,- ookal teveel voor een programma van een duizend of 8?

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Verwijderd

Topicstarter
Maare daar staan geen tech specs in van het programma, wat wel in de CHM files moet zitten, maar ja die heb ik dus net niet...

Maar inderdaad je hebt wel gelijk OzBoz, alleen als je een URL doorgeeft is het wel zo handig om te checken of ze het doen... is het niet. Ik bedoel het waren geen http errors die ik kreeg maar er staat gewoon niets op phong bijvoorbeeld, een groot wit scherm.

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-07 15:18

Tim

Geen wit scherm..
Is een lege regel :)

En tja zeg, fl. 150,- is toch niet zo veel als je toch al fl. 8000,- voor het programma hebt betaald?

En waarom print je niet gewoon die HTML pagina uit?

• jurriaan
  • Laatst online: 24-06 02:04
Ongelovelijke kloothommel dat je er bent.. alle 3 die links doen het en leiden naar een paar honderd uitstekende tutorials die je net zo goed kan uitprinten als een pdf file. Ik heb een hele stabel keurig uitgeprinte tutorials hier naast me liggen en daar erg veel aan gehad. Wees dankbaar voor hetgeen je krijgt, je hebt er tenslotte geen last van en misschien voordeel..

Wees verantwoordelijk voor je eigen daden

Verwijderd

Topicstarter
Dan Jurriaan mag jij mij laten zien waar die links zijn... want ik kan geen downloadable PDF's vinden. Enne als je niet tegen een beetje kritiek kan, teringjantje sorry hoor... Tis allemaal niet persoonlijk bedoelt, ik dacht dat ik eindelijk een full version van max had, niet dus....

Verwijderd

Topicstarter
Huummbff.... Oke Oke hierbij bied ik mijn excuses aan... ik was een beetje pissed van het weekend. Ik zal nog beter zoeken, maare heb tot nu toe geen pdf of rtp formaat kunnen vinden....

Groetjes >:-)

• pim4
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 27-08 06:26
Aiaiai Sandertje, misschien dat jij meer hebt aan een een tutorial nettiquette. PDF voor mijn part. en dat met 16 posts... Post dan niets.

Verwijderd

begin met Blender is gratis en je kunt er ook mooie resultaten mee krijgen!

Verwijderd

Topicstarter
Zo freelancertje jij durft... Alsof het aantal posts iets over mijn kennis zou zeggen.

Bedankt Rolsroys daar heb ik tenminste iets aan. Ik zal eens kijken. Max is toch erg chaotisch.

Verwijderd

Topicstarter
He bedankt Rolsroys een prachtpakket en nog gratis ook... De kwaliteit is zeer goed...

En een printable tutorial.... :-)

• pim4
Het lijkt erop dat je het tegen mij hebt ? Als jij MAX chaotisch vind, zegt dat genoeg over je kennis. Benieuwd wat je van blender vind dan.
Ik vind alleen dat je niet echt vriendelijk bent. Natuurlijk zeggen je posts niets over je kennis, maar als je net hier net aan het posten bent, zou je eens een vriendelijke insteek kunnen proberen ?
Maar he ho, leven en laten leven. Je zei al sorry, laten we vriendelijk blijven.

Verwijderd

Topicstarter
Zoals ik in een van mijn eerdere berichtjes al zij. Het is niet persoonlijk bedoeld. Tis alleen dat ik dacht dat ik eens eindelijk een versie met chm files had. Ja mis dus. Weer geen help files. En dan krijg je ook nog eens links waar dus alleen maar html tutorials staan (waar ik dus duidelijk niet om vroeg). Ik heb echt geen links kunnen vinden met een printable tutorial. Want al die pages printen vanuit de browser is gekkewerk.

Misschien snap je dan mijn reactie op die links, wat een normale reactie is trouwens. Als men dat als aanstotend vind, tja sorry. Een iets te velle reactie en men begint hier te huilen. Enne ik ben nog vriendelijk hier geweest als ik sommige mensen hier zie opscheppen over hun kennis.

Maare ik heb Blender bekeken en tja ik kan iets anders zeggen dat een stuk overzichtelijker is dan Max, maar goed, ik gebruik die pakketten bijna nooit, maar ik weet wel wat overzichtelijk is en wat niet. LET wel ik heb niet gezegd dat het beter werkt dan max.

Maar goed nogmaals bied ik mijn excuses aan, aan iedereen die heeft gerageerd. (zo aanstootgevend zijn mijn uitlatingen ook weer niet geweest) is iedereen weer blij

:-)

• pim4
Troost je Sandertje, ik ben nog geen enkele pdf tutorial tegengekomen. wel veel mensen met bundels geprintte (twee tt's ?) html pagina's. waarom vinje dat zo'n probleem dan ?

Tutorials heb ik zo niet, maar als je nog leuke plugin's zoekt, kijk dan eens op www.blur.com/blurbeta
staan ook wel een paar leuke links bij.
dan zie je ook meteen waar die xbox anim vandaan komt.

Verwijderd

Topicstarter
Waarom ik dat een probleem vind! lees mijn vorige berichten. Ik heb liever een document of i.d. makkelijker te printen.

Ik zal eens kijken naar dat blur.com...

:-)

• Aaargh!
  • Laatst online: 06-09 21:21

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Licht het aan mij of krijg je een handleiding erbij als je 3D Studio Max koopt ?

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Verwijderd

Kopen? Wasda?

• pim4
kopen ? daswa da je de chm-files en een boek erbij krijgt. Ik weet dat, want ik heb 3D studio gekocht :) Ik weet niet of iemand hier de boeken weleens gezien heeft ? daar staat (simpeltjes, dat wel)in hoe 3d studio in elkaar zit. Makkelijk voor beginners, ook. ;)

• OzBoz

OzBoz

Voor 25,- koop je ook 3DMax in 20 stappen. Tis maar goed dat Sandertje nog geen 250,- p/uur kost, dure zoekttocht (en Hollandse zuinigheid).

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Relax. Waar kun je die halen? (standaard vraag :) )

• OzBoz

OzBoz

Op dinsdag 21 mei 2002 17:32 schreef Yokozuna het volgende:
Relax. Waar kun je die halen? (standaard vraag :) )
Daar kom je na bijna twee jaar mee? Ga ff lekker zoeken anders.

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-09 22:08
Agree. Zoekt u maar.

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.