Toon posts:

Stereo aansluiten op Dolby surround setje?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag beste mensen,

Ik heb zojuist een soundblaster live 5.1 player aangeschaft

Nu heb ik een keigoeie versterker met hele mooie boxen ( 2 magnat's van 180 watt) en die wilde ik graag aansluiten op een dolby surround set.

Is dit mogelijk. Ik wil dus me magnat's als front gebruiken en ben ik nog op zoek naar rear boxen, een center en subwoofer.

welk dolby setje zou ik dan aan moeten schaffen?

Verwijderd

Wat voor versterker heb je ? Ben je nou op zoek naar een 'setje' speakers of een 'setje' apparatuur ? Je verhaal is niet echt duidelijk... wat wil je nou aansluiten op de 'dolby surround set' en wat heeft die 5.1 player met het verhaal te maken ?

:)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gewoon een stereo versterker die is aangesloten op me soundblaster. ik ben dus op zoek naar een dolby surround setje (bijvoorbeeld de dt 3500 digital) om aan te sluiten om me 5.1 soundblaster.

Alleen wil ik me 2 boxen daar ook op aan sluiten, als dit allemaal kan natuurlijk

• GeJe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-08 21:14

GeJe

Je...

Koop gewoon een 5.1 versterker, sluit daar je live op aan en je magnats daarna koop je de rears en center.

Als die magnats wil blijven gebruiken dan is dit de oplossing en wil je dat niet dan kan je altijd een 5.1 setje kopen zoals die van creative of een ander merk. Das wel goedkoper...

Vandaag is het feest en morgen ook.

Verwijderd

Topicstarter
maar het is dus gewoon mogelijk om mijn twee magnatz te blijven gebruiken als ondersteuning van dolby surround geluid.

Dus daar heb ik niet een andere HELE set voor nodig?