ik ben een beetje opzoek naar een goede brander maar het liefst + dvd dus combi welke is dan goed of toch maar gewoon een normale brander ?
vele compaq modellen hebben zulke combo's , kijk maar ff op die site ofzo en misschien kan je ze ook wel los bestellen als je ze nergens anders vindt..
Ik gebruik zelf de Ricoh 9120... Heerlijk apparaat. Redelijk stil met het spelen van DVD's.
12xWrite
10xReWrite
32xRead CD
8xDVD
12xWrite
10xReWrite
32xRead CD
8xDVD
Hoe zijn jullie ervaringen met die combinatie dingen? (CD branden, dvd en cd lezen)
Zijn er nog meer merken die ze verkopen?
Zijn er nog meer merken die ze verkopen?
Hier had uw advertentie kunnen staan :).
Het nadeel is; dat wanneer je erg veel brandt je problemen krijgt dat je drive gaat slijten
webOS all the way!
Mycom heeft ook aan aantal leuken
die kunnen ook nog eens DVD's schrijven
van philips, HP en Pioneer
tussen de € 599,- en de € 669,- per stuk
* MokerHamer wil dat ook wel hebben maar ja gaat ff niet en ze mogen eerst wel is wat sneller woorden
die kunnen ook nog eens DVD's schrijven
van philips, HP en Pioneer
tussen de € 599,- en de € 669,- per stuk
* MokerHamer wil dat ook wel hebben maar ja gaat ff niet en ze mogen eerst wel is wat sneller woorden
Op bovenstaande tekst rust ©copyright,
niets uit deze tekst mag gequote worden zonder toestemming van de schrijver
Is dat met allen, of alleen met een bepaald merk? Ik bedoel, is het zowieso af te raden? Ik wil wel een redelijk aantal jaren met dat ding kunnen.Op zaterdag 26 januari 2002 01:02 schreef Hermanvh het volgende:
Het nadeel is; dat wanneer je erg veel brandt je problemen krijgt dat je drive gaat slijten
Hier had uw advertentie kunnen staan :).
Verwijderd
als je veel brandt, dan slijten ze idd snel(ler), allemaal. Als je ook veel cd's leest met je cdrw-drive, gaat ie ook eerder naar de eeuwige jachtvelden. Ik zou als ik jou was gaan voor een 24x10x40x Lite-ON brander, in combinatie met een losse dvd-speler
Pagina: 1