Geforce 3 met Asus CUSL2-C moederbord

Pagina: 1
Acties:

• yonexfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
hoi 3 vraagjes:

vraag 1. ik ga misschien een Geforce 3 kopen maar nu heb ik gehoord van iemand dat je daar een speciale ? AGP poort voor nodig heb..

ik heb een ASUS CUSL2-C moederbord met AGP 4x

weet iemand of die gaat werken?

ik heb nl geen flauw idee...

vraag 2. Wat is een goede/beste Geforce 3 op dit moment?

vraag 3: als de Geforce 3 DDR geheugen heeft, maakt dit uit qus prestaties met mn SDRAM ? (vermindering prestaties?)

mn systeemspecs: P3 850 MHZ, 256 MB SDRAM
TNT2 model 64 AGP kaart, Maxtor 40GB + WD 10GB harde schijven

draai Windows XP Prof en ME

alvast tnx voor antwoorden....

I don't drive fast, I only fly low!

Verwijderd

antwoord1. Moet makkelijk kunnen. Er is wel iets nieuws dat is het AGP pro slot, maar volgens mij zijn er geen Geforce3 kaarten met AGP pro.
antwoord2. Check reviews en gebruik search.
antwoord3. Nee, als je mobo SDRAM gebruikt heeft dit niks te maken met het DDR van een Geforce. Een Geforce presteerd qua gaming bench wel beter op een sneller systeem, maar dat lijkt me logisch.

• yonexfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op woensdag 14 november 2001 15:55 schreef Maha het volgende:
antwoord1. Moet makkelijk kunnen. Er is wel iets nieuws dat is het AGP pro slot, maar volgens mij zijn er geen Geforce3 kaarten met AGP pro.
antwoord2. Check reviews en gebruik search.
antwoord3. Nee, als je mobo SDRAM gebruikt heeft dit niks te maken met het DDR van een Geforce. Een Geforce presteerd qua gaming bench wel beter op een sneller systeem, maar dat lijkt me logisch.
bedankt voor je reply

komt er dus op neer dat een Geforce 3 een gewoon AGP slot heeft
das dan mooi, heb gelukkig een AGP 4x slot :)

en ja ben al reviews etc aan uitpluizen , zal zeker beter gaan dan met mn TNT kaartje hehe

en punt 3 had ik ook van iemand gehoord die er verstand van heeft (zegt ie) maar wou het toch ff navragen bij de echte kenners >:)

I don't drive fast, I only fly low!