Toon posts:

Red Faction via multiplayer???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een tijdje red faction, maar nu wil ik het ff online doen, mn verbinding is isdn 64 (ics) en dan gaat het rete traag, heb perse breedband nodig??? Singelplayer is wel goed te doen. Maar tijdens de multiplayer (online, niet via lan) gaat hij dus erg traag, 2 fps per seconde...

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07-2025

knightofn1

Don't say that word

al eens geprobeerd om wat details & extra features uit te zetten ? nieuwste patch gedowned ? etc etc

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01 00:24
Ik heb kabel en het schokt nog op multi player. Ik heb een AMD Thunderbird 1200, 512mb mem, GeForce 2MX 32mb. dan MAG zoon spel met een HalfLife engine niet meer schokken tog? is gewoon een vet K*T spel :r

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-02 20:56

Bezulba

Formerly known as Eendje

its best een leuk spel maar niet online.. de levels zijn onwijs klein en als je er met meer als 4 man in zit gaat het laggen als de tering :/ echt niet thoff

blup

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-02 13:40
Red Faction is leuk om te spelen op een LAN. Laatst gedaan en het is echt vet kickuh als je met ze alle elkaar en het level weg kan blazen! En je kan ook altijd lekker op mekaar schelden op zo'n LAN. Maar online lagt het inderdaad als de neten. :(

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07-2025

knightofn1

Don't say that word

pff ik heb dus geen last van die zogenaamde lag online en ik heb dus isdn, maar op de 1 of andere manier lagged het wel als ik de details te hoog zet (res,32>16,high>low,etc) terwijl ik ook een state of the art pc heb.

oftewel details gewoon lager zetten

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Pagina: 1