Ik wil eigenlijk de volgende set queries in een functie bouwen, dit om het makkelijker/beter mogelijk te maken gebruik te maken van temporary tables.
1. Creeer temporary table
2. Vul de tabel (select into's met verschillende parameters etc)
3. Wijzig wat van de data indien nodig
4. Doe een select op de temptabel
De eerste 3 maak ik me niet eens druk om, die werken zowiezo/vast wel.
Het probleem zit hem in de 4e, dat is in principe een query die een heel stel records terug moet gaan geven.
Na een heel stel documenten in technet.oracle.com doorgekeken/doorgelezen te hebben heb ik geen mogelijkheid gevonden om records terug te geven.
Wat ik dus eigenlijk zoek is een manier om een heel resultset terug te geven aan de query/client die de functie aanroept.
(bijvoorbeeld het resultaat van 'select veld1, veld2, veld3 from temporary_created_table' wat dan 300 records zijn)
1. Creeer temporary table
2. Vul de tabel (select into's met verschillende parameters etc)
3. Wijzig wat van de data indien nodig
4. Doe een select op de temptabel
De eerste 3 maak ik me niet eens druk om, die werken zowiezo/vast wel.
Het probleem zit hem in de 4e, dat is in principe een query die een heel stel records terug moet gaan geven.
Na een heel stel documenten in technet.oracle.com doorgekeken/doorgelezen te hebben heb ik geen mogelijkheid gevonden om records terug te geven.
Wat ik dus eigenlijk zoek is een manier om een heel resultset terug te geven aan de query/client die de functie aanroept.
(bijvoorbeeld het resultaat van 'select veld1, veld2, veld3 from temporary_created_table' wat dan 300 records zijn)