Toon posts:

lite on 24x10x40x

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb onlangs mijn schrijver enigszins(ongewild) geforceerd, en heb nu het probleem dat ie blokkeerd...geen beweging meer in te krijgen...

de schuif steekt nu ongeveer 2mm naar buiten.

Als iemand de oplossing weet ben ik zere dankbaar.

...EaF

Verwijderd

Help het niet met een beetje geweld dat ding weer terug te douwen???

Verwijderd

Topicstarter
nee...ik heb wel wat geweld erop uitgeoefend, maar t blijft link...strax breekt er echt wat, terwijl ik vermoed dat er nu gewoon een palletje verkeerd is geschoten ofzo...

desnoods moet ie toch maar terug naar de fabriek..

...EaF

Verwijderd

Tja.... je kan hem proberen open te maken of gewoon ff wegbrengen, maarja... het is wel jouw schul zo te horen en dan moet je denk wel flink gaan dokken voor dat apparaat en ben je denk goedkoper uit om een nieuwe te kopen!

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04 21:46
schroef em gewoon open, ik heb al zoveel cdrom spelers gehad waarvan he tklepje niet dichtging, als je een beetje logisch nadenkt/kijkt naar het binnen werk zie je zo wat er verkeerd zit.

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-04 16:55
Werkt dat 'emergency eject'(ofzo) gaatje niet?
Je weet wel, dan hele kleine gaatje in de voorkant van je cd-rom drive. Je kunt er als het goed is met een paperclip in om hem handmatig open te maken...

• Wolfensteijn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 07:56
Waarschijnlijk zit het loopwerk nogal klem, het enige wat dan werkt is hem openschroeven en kijken of je hem weer netjes in elkaar kan zetten.
Als je jezelf niet vertrouwd zou je hem naar een technische dienst kunnen brengen, maar het zal zeer zeker geen garantie zijn, dus dokken.

Ik wil het ook wel proberen voor je, tegen een kleine vergoeding natuurlijk :D.

• Wierdo_NL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-04 16:26
Het lijkt me dat er nog wel garantie op zit ( mits je hem nog niet hebt opengesloopt ).
Als je hem een poosje kan missen, gewoon leverancier bellen, en kijken of je hem mag terug sturen..
( niet zeggen dat je zelf "schuldig" bent, en dat je hem te hard hebt behandeld. )

There is a fine line between hobby and mentaldisorder

• MaZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-04 07:56
Ik zou er zelf niet aan prutsen als je er weinig verstand van hebt. Ik weet niet of je hem op het i-net gekocht hebt, maar dan zou ik wel met een langere w8tijd rekening houden.

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15-04 17:58
Move > OM

DIT IS MIJN WEBSITE

Pagina: 1