iemand al iets binnen?
komen ze er morgen achter dat hun pc gejat is, en gaan ze het via deze winkel terugkopen
komen ze er morgen achter dat hun pc gejat is, en gaan ze het via deze winkel terugkopen
Verwijderd
Geen response?! LOLOp maandag 19 november 2001 09:16 schreef cooper_s1 het volgende:
Ik had trouwens ook niet verwacht zoveel respons op dit topic te krijgen.
we blijven nederlanders heOp maandag 19 november 2001 09:22 schreef CRiViT het volgende:
[..]
Geen response?! LOL
We leven toch allemaal in NL
Allemaal van die krentemikkers dus ja, dit laat je ook niet voorbij gaan toch!?
Of spreek ik alleen voor mijzelf (blijkbaar niet met 'al' deze reacties..)
Verwijderd
hmmz...Op maandag 19 november 2001 16:19 schreef Jimmy800 het volgende:
Vind 't erg raar dat ze een
Seagate Cheetah 100 GB HDD aanbieden, terwijl ik er nix over kan vinden bij Seagate
Grootste Cheetah is 36.9 GB.
So, who's the Cheetah???
Verwijderd
haha, maar wat weten zei meer dan wij he?!Op maandag 19 november 2001 19:37 schreef Eggplant het volgende:
Jongelui,
ik heb net even een topicje geopend op www.au-ja.de en mij door een aantal oosterburen ervan laten overtuigen dat dit echt een vette online rip-deal is!!
Ze lachten me nog net niet uit..maar dat komt omdat ze daar te beleefd voor zijn.
Dus niet bestellen en als je dat al gedaan hebt, sterkte!
Verwijderd
Verwijderd
Gaat ook standaard over dezelfde dingen altijd....Ist doch sicher schwarzware. Anderst kann das gar nicht möglich sein. In Holand ist eben vieles noch erlaubt. Cannabis usw
Why Drink and Drive when you can Smoke and Fly!!!!!
Verwijderd
En omdat ik op de een of andere manier niet gemachtigd ben om deze topic te bekijken!Op woensdag 21 november 2001 16:42 schreef devv05 het volgende:
Waarom zijn hier 2 topics over??
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/314910
Is ook al een groot topic over diezelfde site..