Remember there are no stupid questions, just stupid people...
Verwijderd
Zoek en gij zult vinden...
Trouwens ATI super 2D kwaliteit. Dual head tech van ATI is volgens mij net zo goed als die van Matrox. Nvidia heb ik geen ervaring mee op dual head gebied. (Zijn die Geforce3's met dual head uitgerust?)
Trouwens ATI super 2D kwaliteit. Dual head tech van ATI is volgens mij net zo goed als die van Matrox. Nvidia heb ik geen ervaring mee op dual head gebied. (Zijn die Geforce3's met dual head uitgerust?)
Verwijderd
Op 2D en Dual Head vlak bestaat er niets beter dan Matrox. Al is het maar de vraag als het de moeite is om te upgraden naar een G550. De G550 is namelijk een steeds geupgrade versie van de G400.
ATI zijn 2D kwaliteit is iets minder maar ook heel goed. Hun HydraVision ondersteuning is goed maar niet zo goed als die van de Matrox.
NVidia hun nieuwste kaarten zouden qua 2D ook goed moeten zijn maar hun TwinView blijft een heel stuk achter op die van Matrox en ATI.
ATI zijn 2D kwaliteit is iets minder maar ook heel goed. Hun HydraVision ondersteuning is goed maar niet zo goed als die van de Matrox.
NVidia hun nieuwste kaarten zouden qua 2D ook goed moeten zijn maar hun TwinView blijft een heel stuk achter op die van Matrox en ATI.
Maar wat moet ik me voorstellen van een dualhead die minder werkt als die van Matrox?
Is het tweede scherm dan slechter of hoe zit het?
Is het tweede scherm dan slechter of hoe zit het?
Verwijderd
Is inderdaad een iets minder kwaliteit.
Zelfs bij een Matrox kaart is het 2de beeldscherm (vind ik toch) iets minder dan het 1ste.
Bij ATI en NVidia valt dat nog wat meer op.
Maar eigenlijk begint het al bij 1 scherm, dan is de beeldkwaliteit al minder dan bij Matrox dus als je 2 schermen aansluit (wat meer vraagt van je computer)is dat natuurlijk slechter.
Zelfs bij een Matrox kaart is het 2de beeldscherm (vind ik toch) iets minder dan het 1ste.
Bij ATI en NVidia valt dat nog wat meer op.
Maar eigenlijk begint het al bij 1 scherm, dan is de beeldkwaliteit al minder dan bij Matrox dus als je 2 schermen aansluit (wat meer vraagt van je computer)is dat natuurlijk slechter.
Ik was voor de ATi gegaan dat ding is ook nog is veel sneller bij games dan de matrox en geforce maar asl je alleen aan video bewerking en photosoep doet dan kun je beter gaan voor de matrox
Hoe groot is het verschil in beeldkwaliteit? Is het onscherper? En merk je dit in 1024x768?
Radeon VE, mooi prijsje en kwaliteit !
dikzak
Verwijderd
Ik zou eerst eens wat beter uitzoeken wat je precies wilt hebben, als je nog niet weet of je een Matrox of een GeForce 3 wilt valt er nog een hoop uit te zoeken.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()