hier stond iets interessants, maar het is even weg...
Over het algemeen is dit een prutskoeler ja.
Dat hij eerst zo hype was lag omdat het weer iets nieuws was enz...
Nu is men erachter dat het ding klote is en core mold ,dus is het een kwaaie
Dat hij eerst zo hype was lag omdat het weer iets nieuws was enz...
Nu is men erachter dat het ding klote is en core mold ,dus is het een kwaaie
Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
Tja, het ding moet officieel werken tot 1.3GHz ofzo.. Dus echt een probleem is het niet..
Wil je echt ver overclocken, dan is het inderdaad niet goed genoeg.. (tegenwoordig zijn er betere koelers!)
Verder kan de orb problemen geven met de installatie.. Als je niet voorzichtig genoeg bent kan hij je core beschadigen..
(en ik moet ook eerlijk zeggen dat het nou niet echt mijn favoriete koeler is.. Gewoon omdat het ding ook nog eens gruwelijk veel herrie maakt..)
Maar als jij er tevreden mee bent is er toch geen probleem??
Wil je echt ver overclocken, dan is het inderdaad niet goed genoeg.. (tegenwoordig zijn er betere koelers!)
Verder kan de orb problemen geven met de installatie.. Als je niet voorzichtig genoeg bent kan hij je core beschadigen..
(en ik moet ook eerlijk zeggen dat het nou niet echt mijn favoriete koeler is.. Gewoon omdat het ding ook nog eens gruwelijk veel herrie maakt..)
Maar als jij er tevreden mee bent is er toch geen probleem??
Crosspost oke... een soort van..
Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
dat andere topic had niks met de koeling te maken. Kwam juist uit dat dat geen probleem was.
Dit is een totaal ander onderwerp!
geen crosspost
Dit is een neutrale vraag die niet zozeer over mijn systeem gaat, want ik draai niet eens 1200 ...
Dit is een totaal ander onderwerp!
geen crosspost
Dit is een neutrale vraag die niet zozeer over mijn systeem gaat, want ik draai niet eens 1200 ...
Verwijderd
Een prima koeler, zeker voor toen. Ik had 'm eerst nog op m'n Athlon 1200 zitten, maar ik heb hem verkocht.
Nu zit er zo'n goedkope CoolerMaster Ep5-6i11 in, 30 piek en koelt (bijna) even goed.
Hij begint dus een beetje outdated te raken
Nu zit er zo'n goedkope CoolerMaster Ep5-6i11 in, 30 piek en koelt (bijna) even goed.
Hij begint dus een beetje outdated te raken
Verwijderd
Ik heb ook een Orb gehad en t zoog gewoon van alle kanten, de cpu werd gewoon veeel te warm en mn pc hield t maar 10 minuten vol om vast te lopen, of spontaan te resetten. Ik koop dus nooit een orb meer of een of andere vorm van dat ding.
Verwijderd
alle orbjes hebben wel iets waardoor het kut dingen zijn
b.v formaat herrie en ze zijn zeer goed in de lucht naast je cpu te blazen
b.v formaat herrie en ze zijn zeer goed in de lucht naast je cpu te blazen
Kijk iedereen zeurt wel over de orb.. hij is niet perfect maar voor die tijd was hij relatief stil vergeleken met de fop38. wat ik nou niet snap is dat mensen zeuren vanwege het geluid en dan vervolgend maar een 60x60 delta HP gaan kopen. Dat ding maakt nog meer herrie.
Voor mij was het een hele verbereing met mijn vorie koeler. die mijn proc op 60 graden hield maarja..
Maar voor een snellere pc al 1000 MHz zou je hem niet meer moeten kopen. er zijn veeeeeeeeeeeel betere koelers voor minder geld.
Voor mij was het een hele verbereing met mijn vorie koeler. die mijn proc op 60 graden hield maarja..
Maar voor een snellere pc al 1000 MHz zou je hem niet meer moeten kopen. er zijn veeeeeeeeeeeel betere koelers voor minder geld.
Vergeleken met een standaard coolermaster ging ik er met mijn ChromeOrb op vooruit. Temperatuur was ineens 10 graden lager. Wel wat meer lawaai, maar ja...
Ik heb het opgegeven om nog correct Nederlands te blijven typen. 22.10.02
ik ga wel waterkoelen.....
dat moet wel goed zijn, niet?
dat moet wel goed zijn, niet?
ja , idd , het houd wel lekker koel maar het is wel kut om ergens soepel heen te slepen
Pagina: 1