Ja je weet het niet
hmm... de cd's van een PSX zijn niet 100% standaard data cd's. Dus zelfs een 1 op 1 copy zal over het algemeen niet werken. Ik geloof dat er een bepaalde offset (lege ruimte) tussen verschillende tracks o.i.d zit.
Zijn trouwens te koop? Bedoel je die zwarte cd's? Alleen originele PSX games zijn zwart.. CD'r kun je zwart niet krijgen.... Wat is er trouwens mis met originele games?
Zijn trouwens te koop? Bedoel je die zwarte cd's? Alleen originele PSX games zijn zwart.. CD'r kun je zwart niet krijgen.... Wat is er trouwens mis met originele games?
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Zwarte CDR's zijn wel verkrijgbaar hoor, maar het blijven standaard CDR'tjes. Dus PSX spellen doen het nog steeds niet zonder gemodde PSX.
Maar in ieder geval had ik een klein spindeltje van memorex, die CD's waren allemaal zwart. Leuke maar ietwat dure gimmick. Cd's waren rond de fl.2,50.
Maar in ieder geval had ik een klein spindeltje van memorex, die CD's waren allemaal zwart. Leuke maar ietwat dure gimmick. Cd's waren rond de fl.2,50.
Blax 80 min Jewel Case (zwart PSX/ mp3) fl. 3.50
Prijs 1-99 :fl 3.50 Type :MP3/Audio/PSX
Prijs 100-249 :fl 3.40 Verpakking :Jewelcase
Prijs 250 > :fl 3.30 Label :Ja
Niks mis mee ik heb nog een eens een playstation vraag me alleen af wat de techniek is daarachter.
Want de beveiliging voor de pc hebben ze ook al goed gekraakt. Vooral met cloneCD. Ik koop alle spelen origineel dus het is voor mij geen optie vraag het me alleen af.
Prijs 1-99 :fl 3.50 Type :MP3/Audio/PSX
Prijs 100-249 :fl 3.40 Verpakking :Jewelcase
Prijs 250 > :fl 3.30 Label :Ja
Niks mis mee ik heb nog een eens een playstation vraag me alleen af wat de techniek is daarachter.
Want de beveiliging voor de pc hebben ze ook al goed gekraakt. Vooral met cloneCD. Ik koop alle spelen origineel dus het is voor mij geen optie vraag het me alleen af.
Ja je weet het niet