Kunnen jullie even helpen welke beter is en stabiel!
Er komt een AMD XP CPU op!
ABIT= AMD 761 + 1x via
Gigabyte = 2x via chipset
ABIT= AMD 761 + 1x via
Verwijderd
Verwijderd
Je denkt 2x VIA = 2x zoveel ellende? Als ex Intel gebruiker kan ik je gerust stellen; met de KT266A is niets mis, n erg fraaie chipset. En zo goed dat hij de al wat oudere AMD761 overbodig maakt. Ik zou zonder twijfel voor de Gigabyte kiezen, om de redenen vermeld in de andere lopende threads.Op woensdag 14 november 2001 11:13 schreef alex21 het volgende:
Kunnen jullie even helpen welke beter is en stabiel!
ABIT= AMD 761 + 1x via
Verwijderd
Niets mis met de KT266A.... Ik hoop het maar, heb net een nieuw systeem besteld met zo'n CS en een Geforce3... (zie sig) en nu las ik dat deze Via chipset i.c.m. een Geforce3 voor performance-verlies tot 60% kan leiden als je b.v. Win98 gebruikt....??? Weet niet wat daar nu psies van klopt maar misschien iets om in je achterhoofd te houden (in W2K zou je dit probleem gelukkig weer niet hebben)Op woensdag 14 november 2001 12:26 schreef deGrad het volgende:
[..]
Je denkt 2x VIA = 2x zoveel ellende? Als ex Intel gebruiker kan ik je gerust stellen; met de KT266A is niets mis, n erg fraaie chipset. En zo goed dat hij de al wat oudere AMD761 overbodig maakt. Ik zou zonder twijfel voor de Gigabyte kiezen, om de redenen vermeld in de andere lopende threads.
Verwijderd
Reden temeer om dat brakke Win98 niet meer te gebruiken. Wat is dat n treurig OS zeg... wat? Games? Neem je toch XP? Alleen jammer van die Fischer Price GUI... maar ik begrijp dat je n 'classic' skin kunt gebruiken.Op woensdag 14 november 2001 13:25 schreef --EasY-- het volgende:
[..]
Niets mis met de KT266A.... Ik hoop het maar, heb net een nieuw systeem besteld met zo'n CS en een Geforce3... (zie sig) en nu las ik dat deze Via chipset i.c.m. een Geforce3 voor performance-verlies tot 60% kan leiden als je b.v. Win98 gebruikt....??? Weet niet wat daar nu psies van klopt maar misschien iets om in je achterhoofd te houden (in W2K zou je dit probleem gelukkig weer niet hebben)
Verwijderd
OEPS update...!!Op woensdag 14 november 2001 13:52 schreef deGrad het volgende:
[..]
Reden temeer om dat brakke Win98 niet meer te gebruiken. Wat is dat n treurig OS zeg... wat? Games? Neem je toch XP? Alleen jammer van die Fischer Price GUI... maar ik begrijp dat je n 'classic' skin kunt gebruiken.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq