ABIT KG7 of Gigabyte GA-7VTX-h

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kunnen jullie even helpen welke beter is en stabiel!
Er komt een AMD XP CPU op!
ABIT= AMD 761 + 1x via
Gigabyte = 2x via chipset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoei
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:17

snoei

kabels... :D

Ik zou die gigabyte nemen. Heb ik ook en draait perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De KG-7 is een mooi mobo met zijn AMD760 chip. Toch is de gigabyte ietsie sneller met zijn KT266A. Bovendien is de gigabyte goedkoper, en heeft LAN en 4 kanaals sound onboard. Ik denk wel dat de KG-7 smakelijker te OCen is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 14 november 2001 11:13 schreef alex21 het volgende:
Kunnen jullie even helpen welke beter is en stabiel!
Er komt een AMD XP CPU op!
ABIT= AMD 761 + 1x via
Gigabyte = 2x via chipset
Je denkt 2x VIA = 2x zoveel ellende? Als ex Intel gebruiker kan ik je gerust stellen; met de KT266A is niets mis, n erg fraaie chipset. En zo goed dat hij de al wat oudere AMD761 overbodig maakt. Ik zou zonder twijfel voor de Gigabyte kiezen, om de redenen vermeld in de andere lopende threads.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 14 november 2001 12:26 schreef deGrad het volgende:

[..]

Je denkt 2x VIA = 2x zoveel ellende? Als ex Intel gebruiker kan ik je gerust stellen; met de KT266A is niets mis, n erg fraaie chipset. En zo goed dat hij de al wat oudere AMD761 overbodig maakt. Ik zou zonder twijfel voor de Gigabyte kiezen, om de redenen vermeld in de andere lopende threads.
Niets mis met de KT266A.... Ik hoop het maar, heb net een nieuw systeem besteld met zo'n CS en een Geforce3... (zie sig) en nu las ik dat deze Via chipset i.c.m. een Geforce3 voor performance-verlies tot 60% kan leiden als je b.v. Win98 gebruikt....??? Weet niet wat daar nu psies van klopt maar misschien iets om in je achterhoofd te houden (in W2K zou je dit probleem gelukkig weer niet hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 14 november 2001 13:25 schreef --EasY-- het volgende:

[..]

Niets mis met de KT266A.... Ik hoop het maar, heb net een nieuw systeem besteld met zo'n CS en een Geforce3... (zie sig) en nu las ik dat deze Via chipset i.c.m. een Geforce3 voor performance-verlies tot 60% kan leiden als je b.v. Win98 gebruikt....??? Weet niet wat daar nu psies van klopt maar misschien iets om in je achterhoofd te houden (in W2K zou je dit probleem gelukkig weer niet hebben)
Reden temeer om dat brakke Win98 niet meer te gebruiken. Wat is dat n treurig OS zeg... wat? Games? Neem je toch XP? Alleen jammer van die Fischer Price GUI... maar ik begrijp dat je n 'classic' skin kunt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 14 november 2001 13:52 schreef deGrad het volgende:

[..]

Reden temeer om dat brakke Win98 niet meer te gebruiken. Wat is dat n treurig OS zeg... wat? Games? Neem je toch XP? Alleen jammer van die Fischer Price GUI... maar ik begrijp dat je n 'classic' skin kunt gebruiken.
OEPS update...!!

Het blijkt niet echt een probleem te zijn. De "fix" voor dit probleem is het instellen van de AGP aperture size van (de veelal default) 64 naar 128....

OEF.... :)

Want dat brakke Win98 wil ik toch als dual-boot achter de hand houden... Dat Windows XP is ook zo probleemloos niet... Ik vraag eerst wel het eerste service pack voor de kerst ;)
Pagina: 1