4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
op www.asus.de staat dat je rev 1.05 nodig hebt Heb ik dus........:)
Ik denk dat dit wel werkt. Vriend van me heeft de A7V en daar draait ie ook prima op. Enige probleem is dat er dan geen support op zit.
je zou misschien naar een winkel kunnen gaan met je PC en vraagt of ze er een XP in kunnen zetten. Werkt het dan koop je hem, anders niet. Kost misschien 3 minuten.
Succes
je zou misschien naar een winkel kunnen gaan met je PC en vraagt of ze er een XP in kunnen zetten. Werkt het dan koop je hem, anders niet. Kost misschien 3 minuten.
Succes
Ik zie aan je sig dat jij een A7v133 + XP1600 hebt. Welke revisie heb je?Op woensdag 14 november 2001 11:29 schreef Sandermvdb het volgende:
Ik denk dat dit wel werkt. Vriend van me heeft de A7V en daar draait ie ook prima op. Enige probleem is dat er dan geen support op zit.
Succes
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Ik heb revisie 1.05 
Dus aan mijn (positieve) ervaringen heb je niks....
Dus aan mijn (positieve) ervaringen heb je niks....
Zoals altijd: ligt eraan wat je ermee doet. Maar reken echt op minimaal merkbaar verschil. Ik ben van een Duron@900 naar een XP 1600+ gegaan en zelfs dat verschil is niet baanbrekend. Puur doordat Duron al snel is btw.Op woensdag 14 november 2001 14:51 schreef wassup het volgende:
Zou het een beetje zinvol zijn om van een
TB 1400 naar een XP >> 1700+ te gaan?
Alleen bij
Verwijderd
Op deze site staat dat je rev 1.05. nodig hebt. rev 1.05 zou officieel geen XP ondersteunen. Echter geen idee hoeveel verschil dit puntje maakt.op www.asus.de staat dat je rev 1.05 nodig hebt Heb ik dus........:)
't gaat echter wel duidelijk om 2 verschillende revisies.
ik heb een rev. 1.05 en ben eigenlijk niet van plan het te gaan proberen. Voorlopig ga ik voor een Thunderbird 1.4 266fsb als opvolger voor mijn Duron 800.
Verwijderd
Hmhmhmhm is er niemand die weet of je die XP kan gebruiken met 1.05 (zonder punt). Ik kreeg net namelijk een berichtje in mn mailbox van EuroPc dat ik een XP 1500+ krijg toegestuurd als vervanging voor mn defecte TB 1400... Ik zie alleen net dat ik revisie 1.5 zonder punt heb..
Zou het graag willen weten
Overigens dom van Europc dat ze niet van te voren even naar mn mobo informeren
Zou het graag willen weten
Overigens dom van Europc dat ze niet van te voren even naar mn mobo informeren
Verwijderd
Ik zou niet tevreden zijn met een XP1500+, die is veel lager geklokt dan een TB1400. Ik denk dat je er in snelheid zelfs op achteruit kunt gaan.
Verwijderd
hmhmhmm daar zit ik net naar te kijken.. ik had dus eerst een TB 1.4 ghz, die defect hier aan kwam en nooit had gewerkt.. toen teruggestuurd, lang geduurd en nu kreeg ik dus net dat mailtje.. Er zijn intussen 2.5 maanden sinds mn originele bestelling overheen gegaan, en dan komen ze met iets dat lager geklokt is dan mn eerste bestelling.. Morgen maar eens even bellen.
Pagina: 1