At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.
Verwijderd
Zijn ze volgens mij zelf ook nog niet uit, hoop voor mij en hun dat het voor de kerst is, is altijd goed voor de verkoop.
Verwijderd
Return To Castle WolfensteinOp woensdag 14 november 2001 11:19 schreef Braadkip het volgende:
Wat is R.T.C.W
Verwijderd
RTCW
Zeer gave MP-test, ik heb een (leaked) Beta van Unreal 2 maar wat valt die tegen zeg . . lijkt wel Kwak3 engine
(Tis wel mooi hoor, dat wel . . )
Ik wacht liever op RTCW want dat vindt ik véél gaver.
(Zo, eventjes mijn mening geventileerd . . en bedankt voor het antwoord
)
Zeer gave MP-test, ik heb een (leaked) Beta van Unreal 2 maar wat valt die tegen zeg . . lijkt wel Kwak3 engine
(Zo, eventjes mijn mening geventileerd . . en bedankt voor het antwoord
Ja, maar ondertussen ben ik benieuwd hoe het zit met BOTS en levels. Vooral dat ene level begint me nu de keel uit te hangen. Daarnaast zit ik ook nog steeds vast aan zo'n ellendig tikkenabbo, dus continu online kan niet.
MZL Spyro
MZL Spyro
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Kwil nie lullig doen maar RTCW is ook Q3 engine hoor...Op woensdag 14 november 2001 11:44 schreef Braadkip het volgende:
RTCW
(Zo, eventjes mijn mening geventileerd . . en bedankt voor het antwoord)
Verwijderd
WhahahaOp woensdag 14 november 2001 12:36 schreef CyberTijn_ het volgende:
[..]
Kwil nie lullig doen maar RTCW is ook Q3 engine hoor...
Nee dat is niet lullig van jou, maar van 'Legend Entertainment'
Verwijderd
hij komt ook voor kerst hebben ze beloofdOp woensdag 14 november 2001 12:38 schreef Artcore_Trooper het volgende:
Check gamers.nl:
http://www.gamers.nl/nieuws/10436
Voor kerst zou 'ie moeten uitkomen.
November 2001 heb ik ergens gelezen, zal dus idd wel in verband met de feestdagen zijn
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
May the force be with you!!
Pagina: 1