Toon posts:

Hoe je site goed te promoten.

Pagina: 1
Acties:
  • 84 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil eens weten hoe kan je je site goed promoten zodat er genoeg mensen op je site komen, niet voor banner kliks ed maar gewoon voor de fun.. i kick on countings..

Tuurlijk door je site te submitten bij veelal gratis search engine registratie sites ed maar hoe kan je je site verder promoten?

• DarkTide
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
spammen :9~

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-02 21:41
Je koopt van die plakletters en dan plak je die in de vorm van de url op je achteruit van je Kadett! ;)

No offense voor Kadett bezitters... heb zelf ook eentje gehad >:)

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-02 21:41
BRAK

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Zorgen dat je een goede site hebt, waar mensen op terug blijven komen, dan krijg je vanzelf mond op mond reclame :)

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• mocean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01 14:31
De truuk blijft inderdaad goede content. Dan komen de mensen na een tijdje vanzelf.

Verder kun je je ook aanmelden bij dmoz.org, een directory service die door google en netscape wordt gebruikt.

Maar om welke site gaat het eigenlijk? (Ik hoop dat ik geen spam uitlok hiermee... gewoon interesse)

Koop of verkoop je webshop: ecquisition.com

Verwijderd

Idd, goede content en ook:

- Goeie HTML Tags
- Site submission naar search engines (eerst goede tags hebben)
- Dmoz.org en andere meer specifiekere "catagorie sites" zoals Top 100 "bla bla"...

Verwijderd

je sig :)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 14 november 2001 10:47 schreef mocean het volgende:
De truuk blijft inderdaad goede content. Dan komen de mensen na een tijdje vanzelf.

Verder kun je je ook aanmelden bij dmoz.org, een directory service die door google en netscape wordt gebruikt.

Maar om welke site gaat het eigenlijk? (Ik hoop dat ik geen spam uitlok hiermee... gewoon interesse)
Check me codec site ;)

• Moon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09-2025
Mond op mond reclame, definately.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 14 november 2001 14:39 schreef Moon het volgende:
Mond op mond reclame, definately.
dus kom op mensen mond op mond reclame maken >:) :P

Verwijderd

aanmelden bij zoekpagina's :+

bij de telegraaf een pagina voor jezelf kopen :+

Verwijderd

Nu ben ik een maandje aan het rommelen met mijn website. Hij is helemaal klaar maar er ontbreekt natuurlijk nog een ding....bezoekers/leden.

Het promoten van een website is zo makkelijk nog niet en daarom vraag ik jullie slimme tips!
Dan heb ik het niet over het aanmelden bij zoekmachines (een proces dat overigens erg veel tijd in beslag neemt), banners, webring en dat soort uitgemolken zaken, die mogelijkheden vind ik ook op google. Bovendien wil ik de site vrij houden van elke vorm van commercie en banners.

Ik heb het over originele tips die mij kunnen helpen zinnige hits te genereren. Hits van potentiele leden. Ik ben redelijk gek en doe alles om het lopende te krijgen dus kom maar op met jouw ideeen. :o :o :o

Er is wel een ding waar je rekening mee moet houden: Low Budget

Wanneer er goede ideeen tussen zitten zal ik ze uitvoeren en (met foto en al) op mijn site plaatsen!!!!!

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Ik denk dat dit beter in het volgende topic past:
Reclame maken voor website

Daar loopt een actuele discussie over hetzelfde onderwerp, en dat lijkt me handiger dan een discussie uit 2001 omhoog schoppen ;)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.