KPN Libertel Dutchtone Ben
probeer het daar eens
probeer het daar eens
G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2
Verwijderd
Reken er maar niet op dat die nog aankomen!
Je kon vroeger altijd met genie.nl naar 10 mensen tegelijk smsen, maar ik weet niet of dat nog kan.
Anders gewoon groeps sms nemen van KPN ofzo?
Je kon vroeger altijd met genie.nl naar 10 mensen tegelijk smsen, maar ik weet niet of dat nog kan.
Anders gewoon groeps sms nemen van KPN ofzo?
Verwijderd
HotSMS is tegenwoordig niet (geheel) gratis, als je geregistreerd
hebt krijg je twee SMSjes per dag gratis, maar om dat nou
het ultieme groeps-SMS-en te noemen...
Zeg maar dag met je handje...
Verwijderd
Zucht... geef ik zo'n goede site geen bedankje hoor!Op woensdag 14 november 2001 14:10 schreef THCdeMatthijs het volgende:
HotSMS is tegenwoordig niet (geheel) gratis, als je geregistreerd
Oord, ik was nog niet in de gelegenheid, maar zal me zo even gaan subscriben bij everyday, tnx voor de link!!Op woensdag 14 november 2001 23:41 schreef Oord het volgende:
[..]
Zucht... geef ik zo'n goede site geen bedankje hoor!
Hoogstens 3 a 4 per dag naar een paar vrienden, denk niet dat dat veel is, wel ?Op woensdag 14 november 2001 17:55 schreef robbinh het volgende:
Als je er heel veel per dag wilt versturen kan je me mailen.
Verwijderd
[quote]Op donderdag 15 november 2001 11:40 schreef DeFeCt het volgende:
[..]
Oord, ik was nog niet in de gelegenheid, maar zal me zo even gaan subscriben bij everyday, tnx voor de link!!
[..]
Hoogstens 3 a 4 per dag naar een paar vrienden, denk niet dat dat veel is, wel ?
[/quote/
everyday is dan perfect, thanx
[..]
Oord, ik was nog niet in de gelegenheid, maar zal me zo even gaan subscriben bij everyday, tnx voor de link!!
[..]
Hoogstens 3 a 4 per dag naar een paar vrienden, denk niet dat dat veel is, wel ?
[/quote/
Yup, daar lijkt het wel op, krijg nu alleen de hele tijd time-outs, laten we hopen dat het tijdelijk is, koele service verder!Op maandag 19 november 2001 15:18 schreef Oord het volgende:
Verwijderd
Vaag ja, ik heb er geen last van?Op maandag 19 november 2001 16:33 schreef DeFeCt het volgende:
[..]
Yup, daar lijkt het wel op, krijg nu alleen de hele tijd time-outs, laten we hopen dat het tijdelijk is, koele service verder!
gebruik het vaak om m'n studieprojectgroepleden in een keer wat mee te deln, roosterwijziging ofzo, dan hoef ik ze niet af te bellen
Pagina: 1