Ik heb een PC met SB Audigy die ik op m'n home cinema aan wil sluiten. Hoe lang kan de kabel tussen PC en homecinema zijn als ik hem op de line out aansluit? En de TV-out van m'n Geforce 2 MX400?
Verwijderd
Dus zo lang als jij het geluid acceptabel blijft vinden, met hogere kwaliteit (dikkere) kabels is de afstand natuurlijk groter... maar 50m zal niet zo'n probleeem zijn..
Vind alleen maar eens zulke lange kabels, 10m is het maximum wat ik kan vinden, met vergulde connectoren.
Standaard gaat het idd maar tot een meter of 10 maar je kan zelf zo kabels maken. Met normaal audiosnoer kan 10 meter makkelijk. Voor grotere lengten kan je misschien beter een wat beter afgeschermd soort kabel nemen.
Een el-cheapo oplossing is coax kabel nemen. 20 meter voor nog geen 15 gulden en werkt hier zonder problemen. Wel een beetje dik
Het is ook niet zozeer de lengte van de kabel maar het aantal aansluitingen/stekkers dat er tussen zit. Dus het beste is direct van je SB naar je stereo te gaan.
Een el-cheapo oplossing is coax kabel nemen. 20 meter voor nog geen 15 gulden en werkt hier zonder problemen. Wel een beetje dik
Het is ook niet zozeer de lengte van de kabel maar het aantal aansluitingen/stekkers dat er tussen zit. Dus het beste is direct van je SB naar je stereo te gaan.
Senile! Senile Oekaki
Verwijderd
Ehm wat maakt dat nou uit, je kan toch wel zelf zo'n kabeltje in elkaar solderen, vaak nog beter ook.Op woensdag 14 november 2001 11:08 schreef prutsertjo het volgende:
Vind alleen maar eens zulke lange kabels, 10m is het maximum wat ik kan vinden, met vergulde connectoren.
Pagina: 1