Razor Boomslang, wanneer komt de nieuwe versie?

Pagina: 1
Acties:

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Topicstarter
Dat vroeg ik me nou af.
Ik heb ooit geruchten gehoord van een "Samba" ofzo.

Weet iemand wanneer die uitkomt :?
Of is dat bedrijf nou echt failliet :?

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Niet failliet, maar ze gaan weer door. Gaan binnenkort verder met de produktie. De mamba moet gewoon een nieuw type worden. En dat kan nog wel ff duren.

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Topicstarter
Op woensdag 14 november 2001 10:14 schreef Maha het volgende:
Niet failliet, maar ze gaan weer door. Gaan binnenkort verder met de produktie. De mamba moet gewoon een nieuw type worden. En dat kan nog wel ff duren.
ohja het was mamba

|:(

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• Cloontje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-07 08:37

Cloontje

Tea. Earl Grey. Hot.

de mamba komt met de kerst ongeveer, ze zijn namelijk weer bezig met de productie die gaan ze rond die tijd verschepen.

Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.

Verwijderd

Is geen nieuwe versie hoor , binnenin is hij 100% hetzelfde . Enkel het design is anders omdat sommige mensen (lees kleinpotigen) klaagden over de vorm . Ik hoop dat de Windows XP drivers er snel zijn dat mijn terug op PS2 ipv USB kan ...