Bij het vervangen van het moederbord is het eerste wat ik doe (nog voor er problemen zijn): OS opnieuw installeren.
Kijk daarna verder of er nog problemen zijn.
moet ik alles weer opnieuw installerenOp woensdag 14 november 2001 08:55 schreef anthonov het volgende:
Bij het vervangen van het moederbord is het eerste wat ik doe (nog voor er problemen zijn): OS opnieuw installeren.
doe ik als laatste (voorlopig niet
1) Je zou in apparaatbeheer alles weg kunnen gooien. Vervolgens zal windows alles op nieuw detecteren. Grote kans dat hij de ZIPdrive dan wel kan vinden.
2) Misschien moet je de ZIPdrive op een andere IDE aansluiting doen. Werkt de drive bijvoorbeeld wel onder DOS ?
2) Misschien moet je de ZIPdrive op een andere IDE aansluiting doen. Werkt de drive bijvoorbeeld wel onder DOS ?
Ik heb het opgegeven om nog correct Nederlands te blijven typen. 22.10.02
Verwijderd
Dus jij gooit een nieuwe mobo in je kast en gebruikt een oude windows versie. Dat zou ik zo ie zo echt niet doen. Beter eerst windows over nieuw installeren. Dan staan alle drivers weer goed enzo en nu is het waarschijnlijk een chaos in de windows reg.Op woensdag 14 november 2001 09:03 schreef sebasel het volgende:
[..]
moet ik alles weer opnieuw installeren![]()
doe ik als laatste (voorlopig niet
Maar als je echt niet wil wissen, dan moet je alle hardware wat met je ZIP drive te maken heeft wissen uit windows en dan windows het overnieuw zelf laten detecteren.
staat al op een andere ide de 3e en 4e zijn de van de promise controller die ziet alleen maar HD'sOp woensdag 14 november 2001 09:07 schreef koffercomputer het volgende:
1) Je zou in apparaatbeheer alles weg kunnen gooien. Vervolgens zal windows alles op nieuw detecteren. Grote kans dat hij de ZIPdrive dan wel kan vinden.
evtueel windows er opnieuw overheen zetten heeft weinig zin ???Op woensdag 14 november 2001 09:07 schreef Maha het volgende:
[..]
Dus jij gooit een nieuwe mobo in je kast en gebruikt een oude windows versie. Dat zou ik zo ie zo echt niet doen. Beter eerst windows over nieuw installeren. Dan staan alle drivers weer goed enzo en nu is het waarschijnlijk een chaos in de windows reg.
Maar als je echt niet wil wissen, dan moet je alle hardware wat met je ZIP drive te maken heeft wissen uit windows en dan windows het overnieuw zelf laten detecteren.
Verwijderd
precies, computer opstarten in veilige modus, anders zie je nog nie al je ouwe shit in apparaatbeheer staan. daar echt alles eruit gooien, behalve je ide-controller, want dat wil toch nie lukkenOp woensdag 14 november 2001 09:07 schreef koffercomputer het volgende:
als windows dan opnieuw opstart, alles laten vinden, en telkens opnieuw opstarten als ie daarom vraagt, en niet steeds doorgaan, dus nee zeggen, en opnieuw gaan detecteren, want dan kan ie gaan flippen als je daarna wel opnieuw opstart... als je me nog volgen kan
mzzlllll
ik kan je volgenOp woensdag 14 november 2001 09:19 schreef 2611 het volgende:
[..]
precies, computer opstarten in veilige modus, anders zie je nog nie al je ouwe shit in apparaatbeheer staan. daar echt alles eruit gooien, behalve je ide-controller, want dat wil toch nie lukken
als windows dan opnieuw opstart, alles laten vinden, en telkens opnieuw opstarten als ie daarom vraagt, en niet steeds doorgaan, dus nee zeggen, en opnieuw gaan detecteren, want dan kan ie gaan flippen als je daarna wel opnieuw opstart... als je me nog volgen kan
mzzlllll
'laat hem altijd opnieuw opstarten als hij dat wil
(ik heb al eens meegmaakt dat hij ging flippen dan maakt hij er dus echt een zooitje van
Pagina: 1