Toon posts:

[CM] Deze kast, waar te krijgen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zocht een leuke kleine kast voor te modden en toen kwam ik op deze gestuiterd.
Afbeeldingslocatie: http://www.colorcases.com/cases/images/subpics/0303f.gif

weet iemand misschien een winkel die ze leverd?

( ik heb door middel van de search wel een winkel gevonden, maar die heeft na zo veel tijd nog steeds niet gemaild :( )

Alvast bedankt iedereen!

Verwijderd

wellicht computerland

Verwijderd

Mooie tower, ik heb hem eerder gezien op een computerbeurs. Ik heb hem toen niet gekocht omdat hij zo enorm wankel was. Volgens de verkoper hadden de andere modellen daar geen last van. Helaas was dit de laatste. :(

Verwijderd

Ik weet dat er een americaanse webshop is die hem verkoopt, ben nog aan het zoeken, maar kan hem nog niet vinden. Als ik hem tegen kom post ik dat weer ff.

edit:
Zie trouwens dat bij de site waar jij het plaatje vandaan hebt, dat je hem daar ook kunt bestellen. Is alleen wel in America...

In Nederland denk ik niet dat je hem snel tegenkomt, misschien met een beetje mazzel op de HCC?

Verwijderd

heb ik ook al gezien op een computerbeurs, heeft iemand al gemod zelfs => creep2001@softhome.net
Vraag hem maar eens waar hij ze gehaald heeft, prolly ook op zo'n beurs

Verwijderd

www.crazypc.com geloof ik hebben ze hem
net even gekeken hebben ze hem kost $ 69.95
hoop dat je hier voldoende aan hebt

Specifications

Drive Bays 3 x 5.25" external, 2 x 3.5" external, 2 x 3.5" internal
Case Entry Easy access side panels. Sides are separate. Top lifts off.
External switches and lights HDD LED, power LED, power switch, reset switch
Motherboard ATX, Extended ATX
ATX Power Supply NO POWER SUPPLY BY DEFAULT. You can select a power supply from the list of power supply upgrades above.
Case Fan 1 x 80mm case fan in front bottom of case, 1 x 80mm case fan for back of case behind the CPU. NO FANS INCLUDED.
Dimensions 10" Width x 17" Depth x 20" Height

• D-FENCE
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Computerland heeft ze voor 170,- inclusief voeding als ik me niet vergis. *D

• Xenon
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-08 11:42

ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant

• MaZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-08 14:24
Ik weet niet of je naar de HCC gaat, maar als ik jou was zou ik daar eens even je ogen goed de kost geven, vaak staan er wel van die standjes waar ze dat soort grij verkopen.

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 14:26

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Gewoon naar de HCC gaan, daar kom je vaak de raarste kasten tegen (vorig jaar de Nokia 8850 case :) )

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

www.wallabie.com hebben ze 'm ook

Verwijderd

Mmmmm. Nederlands winkels/importeurs is wel makkelijker...
Ik ben ook al een X achter zulke kasten aangweest maar kon destijds niet vinden ( daarmee bedoel ik nederlandse websites ).

Maargoed, HCC : We are COMMING !!!!

Verwijderd

Topicstarter
jupz stanley.. ik denk dat we dan beter op de hcc daagjes kunnen wachten :)
Pagina: 1